خبرگزاری کار ایران

احمد احمدی ملی پوش بادبانی:

روند امیدوارکننده‌ای در اردوی اسپانیا دارم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۱۶۷

ملی پوش قایقرانی کشورمان از شرایط آمادگی‌اش در تمرینات پیش از اعزام به مسابقات جهانی سخن گفت.

به گزارش ایلنا، ملی پوش بادبانی در خصوص اردوی خود در کشور اسپانیا گفت: اردویی هم اکنون که در آن حضور دارم زیر نظر مربی ایتالیایی لوکا دووتی و ورزشکارانی از اسپانیا، ایرلند، کانادا، آرزژانتین، ترمیه، کرواسی، سویس در حال برگزاری هست.

احمد احمدی هدف از اردوی خود را آمادگی و حضور موفق در مسابقات جهانی مجارستان در شهریورماه امسال و انتخابی المپیک ژاپن دانست و ادامه داد: اولین دوره انتخابی المپیک شهریور سال آینده در دانمارک برگزار می‌شود و غیر از این مسابقات بازی‌های آسیایی اندونزی نیز پیش رو است که امیدوارم با قدرت در آن شرکت کنم.

وی در خصوص تمرینات آمادگی خود اظهار داشت: خداروشکر تمرینات به صورت خیلی عالی در بعد تمرین روی آب، وزنه، هوازی و دوچرخه به صورت برنامه ریزی شده ادامه دارد و پیشرفت خیلی خوبی را در مسابقاتی که بین خودمان به صورت تمرینی برگزار کردیم داشته‌ام و مربیان رضایت کامل را دارند.

احمدی ادامه داد: در تمرینات سرعتی قایق نیز در بادهای زیاد و کم لوکا و آنالیزور تیم از سرعت قایقم راضی بوده و نسبت به حریفان سرعت قایق خوبی پیدا کرده‌ام و خداروشکر روند امیدوار کننده‌ایی را سپری کرده‌ام.

وی تاکید کرد: تمرینات سخت ادامه دارد و انشالله بتوانم نتایج این زحمات رو با نتیجه درخشان در مسابقات پیش رو بگیرم.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از امینی رئیس فدراسیون، مرادی دبیرکل و اتابکی رئیس کمیته بادبانی نهایت تشکر را بکنم چراکه اگر کمک بزرگان نبود الان در این شرایط خوب تمرینی نبودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز