خبرگزاری کار ایران

دایی لک را نمی‌خواهد؟

دلیل اصرار سایپا بر حفظ محمدرضا اخباری

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۱۴۴

دلیل اصرار سایپا برای حفظ اخباری و عدم موافقت با درخواست تراکتورسازی، احتمال قطع همکاری این باشگاه با حامد لک است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتورسازی که به دلیل محرومیت از سوی فیفا در نقل و انتقالت نمی‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، در طول چند هفته گذشته اصرار زیادی در جلب رضایت مسئولان سایپا برای به خدمت گرفتن اخباری داشته است. اصراری که البته به نتیجه نرسیده و تا این لحظه سایپایی‌ها با این موضوع مخالف بوده‌اند.

به گفته مسئولان سایپا، علی دایی، سرمربی جدید این تیم اصرار زیادی به حفظ دروازه‌بان ملی‌پوش خود دارد و به هیچ وجه حاضر به از دست دادن او نیست.

با وجود اینکه سایپایی‌ها حامد لک را هم در اختیار دارند، به نظر می‌رسید با توجه به شرایط خاص تراکتورسازی با شرایط این تیم کنار آمده و نسبت به ادامه حضور اخباری در این تیم رضایت دهند ولی این اتفاق نیفتاده و اخباری تا این لحظه اجازه خروج پیدا نکرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که دایی علاقه‌ چندانی به حفظ حامد لک ندارد و البته خود این بازیکن هم دوست ندارد در سایپا بماند.

در همکاری گذشته دایی با لک که مربوط به تیم صبای قم بود، این دروازه‌بان در بازی با پرسپولیس روی اشتباه خود باعث گل خوردن صبا شد و پس از آن دیگر دایی تا پایان فصل به او بازی نداد و میلاد فراهانی جای او را گرفت. حالا با وجود همکاری مجدد این دو در سایپا به نظر می‌رسد دایی هنوز علاقه‌ای به استفاده از لک نداشته باشد.

از طرفی خود لک هم با توجه به حضورش در اردوی اخیر تیم ملی دوست دارد در تیمی بازی کند که در ترکیب اصلی باشد و در سال منتهی به جام جهانی شانس دعوتش شدنش به تیم ملی بیشتر شود.

با این وجود اگر همکاری لک و دایی در سایپا میسر نشود تراکتورسازی شانسی برای ادامه همکاری با اخباری نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز