خبرگزاری کار ایران

توئیتر هرتابرلین در نقش امیر تتلو (عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۶۰

در حالی که اعلام احتمال جدایی کریس رونالدو طی روزهای اخیر شدت گرفته، شاهد مقاصد عجیبی برای این ستاره پرتغالی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خبر عجیبی امروز روی صفحه اول نشریه آبولا قرار گرفت که فوتبال دنیا را شوکه کرد.

رونالدو پس از اتهاماتی که دادستانی مادرید در مورد 14.7 میلیون یورو کلاهبرداری مالیاتی به وی وارد کرده، قصد ترک رئال و کشور اسپانیا را دارد. در شرایط فعلی رئال مادرید قصد آرام کردن وی را دارد و مسئولان باشگاه معتقدند که با گذشت زمان، رونالدو از مواضع خود کوتاه می آید؛ ولی همه می دانند که پرز هیچ بازیکنی را بر خلاف میلش در رئال حفظ نمی کند.
از همین حالا گمانه زنی ها در مورد مقصد بعدی رونالدو شروع شده و بدیهی است که تیم خواهان فوق ستاره پرتغالی باید از لحاظ مالی در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته باشد. در اختیار گرفتن رونالدو با احتساب حقوقی که به وی پرداخت خواهد شد، نزدیک به 400 میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت.

در حالی که از منچستریونایتد، منسچترسیتی، پاریسن ژرمن، بایرن مونیخ و حتی باشگاه‌های چینی به عنوان مقصد احتمالی رونالدو در صورت جدایی یاد می‌شود، باشگاه هرتابرلین در اقدامی عجیب درخواست خود از این بازیکن برای حضور در لیگ آلمان را اعلام کرده است. 

توئیتر هرتابرلین در نقش امیر تتلو (عکس)

باشگاه هرتابرلین که پیش از این نیز با توجه به جدایی زلاتان ابراهیموویچ در توئیتی درخواست حضور این ستاره سوئدی را داشت، اینبار سراغ رونالدو رفت تا اعلام اینکه ما پول برای جذبت نداریم اما واقعا دوستت داریم! خواهان حضور فوق ستاره فعلی فوتبال جهان باشد.

این اقدام این روزهای هرتابرلین را البته تنها می‌توان با پست‌های عجیب امیر تتلو مقایسه کرد که خواهان حضور در جام جهانی، تیم استقلال و تیم ملی شده است دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز