خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا:

نامه مهم پرسپولیس به سازمان لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۵۸

مسوولان پرسپولیس بعد از آگاهی از برنامه‌های کارلوس کی‌روش در سال منتهی به جام جهانی قصد دارند در نامه‌ای به مسائل مربوط به این اتفاق و شرایط این تیم در فصل آینده بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی‌روش بعد از صعود به جام جهانی در برنامه‌ای مشروح به برنامه پیش روی تیم ملی تا پیش از جام جهانی روسیه پرداخته است. سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از این اعلام عنوان کرد که امیدوار است اینبار دست‌اندرکاران فوتبال ایران با بررسی و مشاهده این برنامه مشکلی در راستای اجرای آن شکل ندهند که مطمئنا سمت کلام او متوجه برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس است که با بیشترین سهمیه در تیم ملی در فصل گذشته بارها با سرمربی تیم ملی دچار چالش شدند.

در این برنامه که مهمترین مسائل مربوط به آن به اردوها و بازی‌های تدارکاتی مربوط می‌شود با توجه به فشردگی برنامه‌های پرسپولیس در فصل آتی لیگ برتر و آسیا می‌تواند چالش جدی‌تری بین طرفین را شکل دهد.

با این حال مسوولان پرسپولیس بعد از آگاهی از برنامه‌های کارلوس کی‌روش در سال منتهی به جام جهانی قصد دارند در نامه‌ای به مسائل مربوط به این اتفاق و شرایط این تیم در فصل آینده بپردازند. آنها بر این اساس قصد دارند در نامه‌ای که احتمالا فردا به سازمان لیگ ارسال خواهند کرد قصد دارند ضمن اعلام پشتیبانی خود از برنامه‌های کارلوس کی‌روش و به طبع آن تیم ملی از آنها درخواست همکاری در قبال برنامه‌های پیش روی این باشگاه را داشته باشند.

در شرایط فعلی و طبق اعلام سازمان لیگ این باشگاه موظف به جذب تنها 18 بازیکن بالای 23 سال است که دو سهمیه آن به دروازه‌بان اختصاص داده شده است. در این شرایط تنها 16 بازیکن بزرگسال برای برانکو ایوانکوویچ باقی خواهد ماند که با توجه به پروسه طولانی مدت فصل هفدهم که سرخپوشان را با سوپرجام، لیگ برتر، یک چهارم لیگ قهرمانان، مرحله گروهی فصل آتی لیگ قهرمانان و جام حذفی درگیر خواهد کرد و شرایط سختی با توجه به مصدومیت‌ها و محرومیت‌های احتمالی پیش روی سرخپوشان قرار می‌دهد.

در این بین با توجه به اینکه قانون استفاده از 18 بازیکن بزرگسال پیش از اعلام برنامه‌های کارلوس کی‌روش به باشگاه‌ها ابلاغ شده، پرسپولیسی‌ها قصد دارند در این نامه درخواست استثنا داشته باشند تا برانکو ایوانکوویچ نیز بتواند برنامه‌های این تیم را پیش ببرد. باید دید این نامه خواهد توانست سازمان لیگ را به تعامل بین باشگاه‌‎ها و تیم ملی در فصل پرترافیک تیم ملی و رویدادهای آسیایی و داخلی برساند یا خیر.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز