خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی کارگری ۲۰۱۷ ــ لتونی

یکه تازی خوزستانی‌ها در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کارگران جهان

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۳۶

تیم کشتی فرنگی کارگران ایران در سومین روز مسابقات جهانی 2017 لتونی با کسب 7 طلا در اوزان مختلف مقام قهرمانی رقابت‌ها را بدست آورد.

به گزارش ایلنا، در سومین روز از پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کارگران جهان تیم شهرداری اندیمشک. نماینده ایران با 7 کشتی گیر در اوزان 59, 71, 75, 80, 85, 98 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و با رشادت و کشتی‌های خوب شیرمردان دیار خوزستان موفق شد در تمامی اوزان به فینال راه یابد.

در وزن 59 کیلوگرم این رقابت‌ها اشکان قلی کیانی با شکست 8 بر 0 کشتی گیرانی از اتریش، فرانسه و فنلاند در فینال رقابت‌ها به مصاف کشتی کیری از استونی رفت و موفق شد در یک دیداری یک طرفه حریف خود را با نتیجه 8 بر 0 شکست داده و مدال طلای رقابت‌ها را بر گردن آویزد.

در وزن 71 کیلوگرم امین سوری با شکست کشتی گیرانی از فنلاند، لتونی، فرانسه در فینال به مصاف کشتی گیری از اتریش رفت و با پیروزی 8 بر 0 بر این حریف به مقام قهرمانی دست یافت.

در وزن 75 کیلوگرم حسن شیرمرد در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور بعد با شکست کشتی گیرانی از فنلاند با نتیجه 8 بر 4، لتونی و فرانسه با حساب 6 بر 2 و 8 بر 0 در فینال به مصاف حریفی از اتریش رفت و با پیروزی 3 بر 1 در این دیدار مدال طلای رقابت‌ها را بدست آورد.

در وزن 85 کیلوگرم وحید زیدوند با شکست 5 بر 0 کشتی گیری از فنلاند در دور نخست، کشتی گیر پرقدرت فرانسوی را نیز با حساب 8 بر 0 شکست داد و به فینال راه یافت. در فینال نیز در حالیکه تا 10 ثانیه پایانی با نتیجه 2 به 2 از حریف استونی خود شکست خورده بود با یک فن سوبلس 4 امتیازی زیبا در 6 ثانیه پایانی موفق شد نتیجه کشتی را با حساب 6 بر 2 به سود خود به پایان ببرد و مدال طلا را بر گردن بیاویزد

در وزن 98 کیلوگرم محمد بیرانوند با شکست 5 بر 1 فنلاند، 8 بر 0 دو کشتی گیر از فرانسه به فینال رقابت‌ها راه یافت و در فینال نیز با شکست 7 بر 5 کشتی گیری از لتونی مدال طلای رقابت‌ها را کسب کرد.

در سنگین وزن این رقابت‌ها ایمان بهرام سری ابتدا کشتی گیر تونسی را با حساب 11 بر 0 از پیش روی برداشت و در دور بعد با ضربه فنی کردن کشتی گیری از استونی به فینال راه یافت. در فینال نیز با اجرای یک فن کول انداز و ضربه فنی کردن حریف فرانسوی در 6 ثانیه ابتدایی مقام قهرمانی رقابت‌ها را بدست آورد.

تیم ایران در وزن 66 کیلوگرم کشتی گیری نداشت.

این دوره از رقابت‌ها با حضور کشتی گیرانی از لتونی، ایران، فنلاند، استونی، فرانسه و اتریش برگزار و تیم ایران با کسب 7 مدال طلا مقام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

تیم ایران در دوره قبلی مسابقات نیز مقام قهرمانی رقابت‌ها را در کشور ایتالیا بدست آورده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز