خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات/ آیا استقلال شکست خورده؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۹۲

مخالفانِ مدیران فعلی آبیها شکست استقلال در فصل نقل و انتقالات را بولد کرده و از کاه کوه ساخته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در حالی با روزبه چشمی به توافق رسید که از ابتدا هم مشخص بود او به این باشگاه اضافه می‌شود.

استقلال تاکنون مهدی قائدی، حسن بیت‌سعید، سجاد شهباززاده و روزبه چشمی را به استخدام درآورده که همگی بازیکنان بزرگی هستند. همچنین آنها در آستانه‌ی جذب شجاعیان نیز هستند.

علی رغم شکست آبی‌ها در جذب بازیکنان لیست زیر آنها در فصل نقل و انتقالات در آوردن بازیکن بد کار نکرده‌اند:

ساسان انصاری: سپاهان

امید جهانبخش: صنعت نفت

دانیال ماهینی: سایپا

گادوین منشا: پرسپولیس

مرتضی تبریزی: تمدید با ذوب آهن

داریوش شجاعیان: گسترش (احتمالی)

محمد دانشگر: سایپا

شایان مصلح: پرسپولیس

رحیم زهیوی: فولاد

مهدی شیری: تمدید با پیکان

پیمان شیرزادی : فولاد

آخرین وضعیت آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات/ آیا استقلال شکست خورده؟

آنها کاوه رضایی را هم از دست دادند تا این نقطه‌‌ی سیاهی باشد در کارنامه‌ی نقل و انتقالاتی آنها. شکست آنها در جذب نفرات این لیست را هم رسانه‌ها بزرگ گرده‌اند. به عنوان مثال، ساسان انصاری، منشا، زهیوی، سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی همه در لیست خریدهای فاز تهاجمی استقلال قرار داشته‌اند و رسانه‌ها با درج اخباری چون «چهار شکست استقلال» سعی می‌کنند از کاه کوه بسازند.

در حالی که طبیعتاً یک باشگاه نمی‌تواند هر 5 مهاجم نامبرده را به خدمت بگیرد و نیازی هم به این کار ندارد. اگر هم استقلال پس از گرفتن شهباززاده با مهاجم دیگری مذاکره کرده اشتباه کرده است.

استقلال سال گذشته بازیکنان سرشناس زیادی را به خدمت گرفت که حکم ستارگان کاغذی را برای این تیم داشتند. آنها علاوه بر این که بازیهای بدی را به نمایش گذاشتند جای بسیاری از جوانهای این تیم را پر کرده بودند. به عنوان مثال، با خروج بازیکنی چون رحمانی بود که فرشید اسماعیلی فرصت بازی کردن پیدا کرد.

آخرین وضعیت آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات/ آیا استقلال شکست خورده؟

با این حال، چیزی که خطرناک است و شاید بتوان آن را باخت بزرگ آبی‌ها نامید ناکامی مدیران این تیم در تمدید قرارداد بازیکنان باشگاه است، بازیکنانی که قراردادشان تمام شده و هنوز حاضر به تمدید آن نشده‌اند.

امید ابراهیمی، بهنام برزای، جابر انصاری، سیدمجید حسینی، کاوه رضایی، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، علیرضا سیار، رابسون و ارشیا بابازاده بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان فصل با آبی‌پوشان به اتمام می‌رسد.

به نظر می‌رسد استقلال باید دست از بلندپروازی برداشته خریدهای خود را متوقف کند و بازیکنانی که لازم دارد را در باشگاه نگه دارد. نگه داشتن ستارگانی چون ابراهیمی، پادوانی، حقدوست و نورافکن می‌تواند آنها در در فصل نقل و انتقالات سربلند کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز