خبرگزاری کار ایران

رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال – کانادا ۲۰۱۷؛

تیم ملی ایران در جایگاه هشتم جهان ایستاد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۷۵

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال کشورمان به عنوان هشتمی رقابت های جهانی کانادا دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین،نمایندگان کشورمان در مصاف با تیم فرانسه برای کسب عنوان هفتم تلاش کردند که در نهایت تیم حریف با نتیجه 63 بر 76 به پیروزی دست یافت و بر این اساس پرونده حضور ملی پوشان جوان ایرانی در این مسابقات با کسب عنوان هشتم بسته شد.

تیم ایران در رقابت های مرحله ی گروهی مقابل تیم های استرالیا، برزیل و ایتالیا به برتری دست یافت و مغلوب ترکیه و کانادا شد و با کسب عنوان چهارم گروه الف به مرحله ی یک هشتم صعود کرد.

در مرحله ی یک هشتم یا حذفی، نمایندگان کشورمان مقابل تیم قدرتمند انگلستان مغلوب شدند و از راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند و سر انجام برای کسب عنوان هفتم به مصاف فرانسه رفتند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده، تیم های آفریقای جنوبی، برزیل، ایتالیا و آمریکا به ترتیب در جایگاههای دوازدهم، یازدهم، دهم و نهم ایستادند.

دیدار بین تیم های کانادا و آلمان نیز برای کسب عنوان پنجم در جریان است و برنده ی دیدارهای انگلستان – ژاپن و ترکیه – استرالیا نیز به فینال راه می یابند.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی(ایلام)،مهدی ماندگار(هرمزگان)،علی کریمی (اصفهان)،مجتبی کمالی( فارس)،محمد حسن سیاری،همایون عسگری مهرآبادی،مهدی عباسی(مرکزی)،پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر،سید مهدی موسوی(تهران)،رضا عیوضی (قم) و با هدایت حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت های جهانی کانادا در مرحله ی گروهی با حضور تیم های ایران، استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا در گروه یک و تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی در گروه دو، در حال برگزاری است.

این رقابت ها از 18 خرداد ماه آغاز شد و تا روز جمعه، 26 خرداد ماه در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز