خبرگزاری کار ایران

امباپه: رئال از 14 سالگی من را می‌خواست

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۲۵

ستاره جوان موناکو از علاقه رئال به خودش خبر دارد.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه حتی بعد از این برد دوستانه هم به ماجرای پیشنهادهایی که دریافت می‌کند، پرداخت و گفت در طول تابستان آنها را بررسی می‌کند. این بازیکن 18 ساله با بازی‌های خوبی که در فصل اخیر لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و با 26 گل سهم بسزایی در موفقیت‌های موناکو داشت، خود را در ویترین فصل نقل و انتقالات قرار داده.

بیرون آوردن امباپه از ورزشگاه لویی دوم ارزان نخواهد بود اما تیم‌های بزرگ اروپایی حاضرند برای ظرفیت فوق‌العاده او سر کیسه را شل کنند. شاید بازی خوب او در این دیدار دوستانه علاقه مشتری‌ها را بیشتر کند و خودش می‌گوید باید تصمیمات بزرگی بگیرد: «می خواهم با خانواده‌ام به مسافرت بروم و باید به چیزهایی که در آینده ممکن است اتفاق بیفتد، فکر کنم. باید همه چیز را بسنجم، نظر باشگاه هم مهم است چون با آنها قرارداد دارم و بازیکن آزاد نیستم.»

گفته می‌شود قهرمان دوگانه لالیگا و لیگ قهرمانان، رئال مادرید، در صدر فهرست مشتری‌های او است. آنها می‌خواهند امثال آلوارو موراتا و خامس رودریگس را بفروشند تا بتوانند مرد اول خط حمله موناکو را بخرند.

امباپه از این علاقه باخبر است و حتی آن را جدید نمی‌داند: «رئال مادرید؟ از وقتی 14 ساله بودم رئال مادرید من را می‌خواست.»

او تا قبل از فصل 2017-2016 تنها 14 بازی انجام داده بود به همراه یک گل اما حالا به نظر می‌رسد یکی از داغ‌ترین بحث‌های فصل نقل و انتقالات درباره او باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز