خبرگزاری کار ایران

رائول: به مادرید برمی گردم / توتی خودش را وقف رم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۲۴

اسطوره رئال مادرید درباره رفتنش از رئال و بازگشت دوباره اش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رائول گونسالس در مصاحبه‌ای با نشریه پاننکا شرکت کرده و تصویرش هم به‌عنوان تصویر اصلی روی جلد این مجله کار شده است. کاپیتان ابدی رئال مادرید درباره جدایی‌ بی‌سروصدایش از رئال در سال 2010، پس از 17 سال حضور در این تیم صحبت کرد.

او درباره اینکه رئال را بدون هیچ مراسمی ترک کرد، گفت: «ترک رئال مادرید برای من آسان نبود و برای باشگاه هم آسان نبود اما در آن هنگام تصمیمم را گرفته بودم و این اتفاق هم افتاد اما چند سال بعد، در آلمان، باشگاه شالکه از سه ماه پیش می‌دانست که من قرار است جدا شوم و به این ترتیب برای من مراسم برگزار کرد. همچنین آلمانی‌ها خیلی سازمان‌یافته هستند. اینطور نبود که رئال برای من کم بگذارد و شالکه برای من سنگ تمام بگذارد. بیشتر بحث شرایط متفاوت بود. اوضاع می‌توانست بهتر از این باشد و زمان همه چیز را در سر جای خود قرار می‌دهد. سه سال بعدتر، برایم مسابقه بزرگداشتی برگزار کردند که توانستم در آن حمایت طرفداران را تجربه کنم. امیدوارم که روزی برسد که برای همه آنهایی که سال‌ها در یک باشگاه بازی کرده‌اند، مراسم خداحافظی آبرومندانه‌ای برگزار شود. این چیزی است که باشگاه هم می‌خواهد انجام دهد.»

رائول همچنین گفت که در ابتدا قصد داشته تا پایان فوتبالش در رئال بماند: «وقتی 30 سالم بود، رویایم این بود که با رئال مادرید بازنشسته شوم اما وقتی زمانش فرارسید، حس کردم که نیاز دارم گام دیگری بردارم. من نیاز به چیزهای دیگری داشتم. برای توتی و ژاوی مراسم‌ خوبی برگزار شد و مطمئنم که در آینده از اینگونه مراسم‌ بیشتر برگزار خواهد شد، هرچند که این روزها، همه عجله دارند و صبر مردم کم شده است.»

او درباره خداحافظی توتی صحبت کرد: «بسیار احساس‌برانگیز بود. رم خانه او و جایی است که به آن احساس تعلق دارد. او تمام زندگی‌اش را وقف رم کرده است و به‌عنوان یک بازیکن، تا ابد با این باشگاه پیوند دارد. به نظرم این نوع قدردانی از او از جام‌هایی که با رم فتح کرده ارزش بیشتری دارد.»

رائول درباره آینده‌اش گفت: «رویای من این است که برای مدتی طولانی، در رئال مادرید باشم. نمی‌دانم که آیا همیشه در دفاتر باشگاه و در پستی اداری محبوس خواهم بود یا نه. من می‌خواهم مربی باشم اما هنوز آن شوق فراوان رفتن به سمت مربیگری را ندارم. حالا دارم به مادرید برمی‌گردم، به جایی که همیشه در آن بوده‌ام. جایی که می‌توانم زندگی‌ام را بهتر مدیریت کنم. در چند سال آینده خواهیم دید که سرنوشت من را به کجا برده‌ است. قدم اول، بازگشت به خانه است.»

رائول به خداحافظی از تیم ملی هم پرداخت: «این برایم دردناک بود چون می‌خواستم به بازی در تیم ملی ادامه بدهم اما باید به تصمیم مربی احترام می‌گذاشتم. بالاخره او بارها شد که بازیکنان دیگر را کنار بگذارد تا نام من را در فهرست قرار دهد اما به نظرم هنوز می‌توانستم برای تیم مفید باشم. در واقع من شش سال پس از خداحافظی از تیم ملی همچنان بازی می‌کردم. به مرور زمان توانستم آن را بپذیرم اما اتفاقی که افتاد در واقع به سود من شد. من دوست داشتم که در یورو 2008 باشم و در موفقیت تیم شریک باشم اما مهم‌تر این است که حالا که به اسپانیا برگشته‌ام، مردم چه رفتاری با من دارند. می‌دانستم که باید روزی برگردم. اینجا خانه من است و من به دنبال این هستم که کمکی به رئال مادرید بکنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز