خبرگزاری کار ایران

بهمن عسکری و سجاد گنج زاده در تاتامی لیگ جهانی سری A اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۷۵۲

دو عضو تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیایی 2017 قزاقستان، برای شرکت در پیکارهای کاراته‌وان لیگ جهانی سری A راهی اسپانیا شدند.

  به گزارش ایلنا، سجاد گنج زاده و بهمن عسکری برای شرکت در پیکارهای کاراته وان لیگ جهانی سری A که به میزبانی شهر «تولدو» اسپانیا انجام می‌شود با هزینه شخصی صبح امروز (پنجشنبه) به محل برگزاری این دوره از مسابقات رفتند.

اولین سری A مسابقات کاراته وان در سال 2017 طی روزهای شنبه و یکشنبه (۲۷ و ۲۸ خردادماه) با حضور 825 ورزشکار از 67 کشور برگزار می شود که بهمن عسکری در وزن 75- کیلوگرم رقابت می کند و سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم به مصاف رقبایش می رود.

در گروه بانوان، ساندرا سانچز از اسپانیا دارنده برنز جهان کاتا، بتینا پلانک از اتریش دارنده برنز جهان در وزن 50- کیلوگرم، والریا کومزاکی از برزیل دارنده مدال نقره جهان در وزن 55- کیلوگرم، اینگردیا ساچانکوا از اسلواکی دارنده برنز جهان در وزن 61- کیلوگرم و در گروه مردان، دامین کوینترو از اسپانیا دارنده نقره جهان کاتا، صوفیانه آگوجیل از فرانسه دارنده برنز جهان در وزن 60- کیلوگرم، یاوس تادیسی از مجارستان دارنده مدال نقره جهان و آندرس مادرا از ونزوئلا دارنده برنز جهان از ونزوئلا در وزن 67- کیلوگرم، بهمن عسکری قهرمان آسیا در وزن 75- کیلوگرم، آیخان مامایوف از آذربایجان دارنده نقره جهان و کنجی گریلون فرانسوی دارنده برنز جهان در وزن 84- و سجاد گنج زاده قهرمان جهان به همراه اشرف اوچن از مراکش دارنده مدال نقره جهان در وزن 84+ برجسته‌ترین کاراته‌کاهای این دوره از مسابقات هستند.

بیشترین تعداد ثبت نام شده این رقابت ها متعلق به مسابقات کاتای انفرادی مردان است که 108 کاتارو ثبت نام کرده اند و کمترین تعداد شرکت کننده در این رقابت ها به وزن 68+ کیلوگرم بانوان تعلق دارد، جایی که 25 ورزشکار به روی تاتامی می روند.

در سال 2017 تاکنون 4 مرحله مسابقات کاراته وان برگزار شد که به ترتیب شهرهای پاریس فرانسه، روتردام هلند، دوبی امارات و رباط مراکش در قالب لیگ جهانی بود. این پنجمین مرحله لیگ جهانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز