خبرگزاری کار ایران

با قدمت، کم افتخار با ۱۸ بازیکن خارجی

تیم جدید کاوه رضایی را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۶۹۱

مهاجم فصل گذشته استقلال در این فصل برای تیم شارلوای بلژیک توپ می زند.

به گزارش ایلنا، دیشب خبر رفتن کاوه رضایی از استقلال به حدی غیر منتظره بود که شاید هنوز خیلی از هواداران و حتی مسئولین این باشگاه باور نکرده اند. مهاجم فصل گذشته آبی پوشان تهرانی با انتقالی به تیم شارلوا بلژیک پیوست.

شارلوا تیمی است با قدمت. آنها از سال 1904 فعالیت رسمی خود را در این رشته پرطرفدار آغاز کردند. گرچه در این سال ها افتخار چندانی نصبشان نشده و فقط یکی دو بار تا استانه فتح جام رفته اند و گاهی به دسته های پایین تر هم سقوط کرده اند. شارلوا منطقه ای است با ساکنین اندک در غرب بلژیک. مهدی بیات مدیر ایرانی این تیم است که مسئولت انتقال کاوه را هم بر عهده داشت و دیشب تصویری از او در کنار کاوه منتشر شد.

لباس اصلی شارلوا به سورت راه راه سفید و مشکی است. دقیقا شبیه لباس تیم بشیکتاش در فوتبال ترکیه. لقب آنها گورخرها است. شارلوا در یک زمین 15 هزار نفری به نام دو پایس دی شارلوآ بازی های خود را به انجام می رساند.

سرمربی شارلوا فیلیس مازو هست. مربی 51 ساله و بلژیکی که به سیتم 3-3-4 اعتقاد دارد. این سرمربی از یک جولای 2013 به این باشگاه آمد و قراردادش تا سال 2019 تمدید شده است.

شارلوا در فصلی که گذشت در رده ششم قرار گرفت. آنها در بازی برابر استاندارد لیژ به خاطر اختلال تماشاگران بازی شان نیمه تمام ماند و صفر امتیاز به هر دو تیم داده شد. اگر در آن مسابقه به پیروزی می رسیدند الان تیم چهارم جدول می بودند. با این اوصاف این تیم موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شده است. اتفاقی که تاکنون یک بار برایشان رخ داده است. در فصل 2015-16 این اتفاق رخ داد که آنها پس از شکست نماینده رژیم صهیونیستی مغلوب تیم گمنام اوکراینی شدند و از صعود به مراحل بالاتر بازماندند.

شارلوا 18 بازیکن خارجی در لیست خود دارد. فرانسه بیشترین نماینده را در این بین دارد. نماینده هایی از کشورهای فرانسه، مقدونیه، اسپانیا، تونس، سنگال، پرو، یونان، آنگولا، کوموروس، کونگو، سنگال، ساحل عاج و حالا ایران. کاوه اولین بازیکن آسیایی تیم شارلوا در حال حاضر به حساب می آید.

پیش از او این تیم بلژیکی بازیکنان ایرانی چون حسین صدقیانی، مهرداد میناوند، داریوش یزدانی، علیرضا امامی فر، داریوش یزدانی و محمدرضا مهدوی در این تیم بازی کرده اند. دنیل داوری و رضا قوچان نژاد هم سابقه بازی در استاندار لیژ را دارند.

این تیم در حال حاضر 4 فوروارد دارد. مهاجمانی از کشورهای ساحل عاج، بلژیک، تونس و کوموروس. همچنین کلینتون ماتا از کوموروس با 3 میلیون یورو گران ترین بازیکن این تیم به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز