خبرگزاری کار ایران

همان روش تیم ملی را در استقلال نیز خواهیم رفت

منصوریان:شجاعیان را می خواهیم/از شروع فصل مدعی قهرمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۶۰۲

سرمربی استقلال می گوید با انجام چند خرید منطقی و بین المللی می توانیم سال آینده از شروع فصل مدعی کورس قهرمانی باشیم.

به گزارش ایلنا،علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت تیمش در فصل نقل‌وانتقالات صحبت کرد:

*از شروع فصل مدعی  قهرمانی هستیم

ما تا الان سجاد شهباززاده، حسن بیت سعید و مهدی قائدی را جذب کرده ایم که من بسیار از این سه خرید باشگاه راضی هستم. نزدیک به 6-7 خرید 18-19 سال از تیم دکتر امیرحسین پیروانی (تیم ملی جوانان) خواهیم داشت و در تمامی این خرید‌ها در تیم‌های پایه‌ای از دیدگاه ایشان استفاده خواهیم کرد. در ضمن با توجه به موجودی خوب‌مان در باشگاه استقلال که توانستیم با بازیکنان سال قبل رتبه دوم جدول را کسب کنیم، لذا ضمن حفظ بازیکنان فصل گذشته و انجام چند خرید منطقی و بین المللی می توانیم سال آینده از شروع فصل مدعی کورس قهرمانی باشیم.

*شجاعیان را می خواهیم

برای فصل آینده داریوش شجاعیان را می خواهیم. با توجه به ابراز علاقه خود این بازیکن برای پیوستن به استقلال و با تمام احترام به باشگاه گسترش فولاد آمادگی کامل برای صحبت و مذاکره با این باشگاه را داریم.

حضور پژمان می تواند یک هدیه بسیار خوب برای هواداران باشد

من از علاقه قلبی پژمان منتظری به استقلال خبر دارم. چندین بار به صورت تلفنی و حضور با او صحبت کردم و حالا از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام می‌کنم برای مذاکره و عقد قرارداد با این بازیکن آمادگی کامل را داریم. با توجه به اینکه پژمان منتظری در تعطیلات و استراحت است و بازی های تیم ملی نیز به تازگی تمام شده منتظر حضور او در باشگاه استقلال هستیم. حضور پژمان می تواند یک هدیه بسیار خوب برای هواداران باشد.

*همان روش تیم ملی  را در استقلال نیز خواهیم رفت

 با جلسات و هماهنگی که با  آقای افتخاری مدیرعامل محترم باشگاه داشتیم، امسال همان مسیری را که با آقای کی‌روش در تیم ملی امید و بزرگسالان رفتیم، همان روش را در استقلال نیز خواهیم رفت. زمانی که من سرمربی تیم ملی امید بودم، در ارتباط کامل با کادرفنی تیم ملی بزرگسالان بودم و به نوعی یکی از اعضای کادرفنی تیم بزرگسالان نیز محسوب می شدم. به همین دلیل تیم امید استقلال از پایه‌ها جدا و به زیر مجموعه تیم بزرگسالان افزوده می‌شود تا به عنوان تیم B کار خود را شروع کند. به این ترتیب سرمربی تیم امید نیز زیر نظر کادرفنی بزرگسالان و همزمان به عنوان سرمربی این تیم و یکی از اعضای کادرفنی بزرگسالان فعالیت خواهد کرد.

*نگاه کادرفنی بزرگسالان استقلال کار بلندمدت است

نگاه کادرفنی بزرگسالان استقلال کار بلندمدت برای تیم دوم خود جهت بازیکن سازی است. با توجه به جذب بازیکنان جوان و نوجوان ستاره امیدواریم طی سال‌های آینده استقلال عمده نیاز خود را با جذب بازیکن از تیم دوم خود یعنی تیم امید برطرف سازد. ضمن اینکه اوایل هفته آینده سرمربی جدید تیم امید استقلال نیز معارفه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز