خبرگزاری کار ایران

نخستین گروه از وزنه برداران جوان وارد توکیو شدند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۹۸

اولین جلسه تمرینی سه وزنه بردار تیم ملی جوانان که در قالب گروه نخست وارد ژاپن شده اند، امروز(چهارشنبه 24 خرداد) از ساعت 11 به وقت تهران آغاز شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ نخستین گروه از کاروان تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان متشکل از علی اکبر خورشیدی فر مربی، مصطفی زارعی و حسین سلطانی وزنه برداران دسته 69 کیلوگرم و عباس زندی ملی پوش دسته 77 کیلوگرم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن، روز گذشته(سه شنبه 23 خرداد) راس ساعت 19:30بعدازظهر به وقت تهران وارد توکیو شدند و در هتل ساندروید مستقر شدند.

گفتنی است؛ نخستین جلسه تمرینی ملی پوشان، امروز(چهارشنبه 24 خرداد) از ساعت 11 صبح به وقت تهران زیر نظر خورشیدی فر مربی تیم ملی جوانان آغاز شده است.

همچنین؛ جلسه کنگره فنی مربیان نیز ساعت 19 به وقت محلی (14:30 بعداز ظهر به وقت تهران) برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ رقابت های قهرمانی جوانان جهان از فردا(پنجشنبه25 خرداد) با آغاز رقابت وزنه برداران دسته 56 کیلوگرم آغاز می شود و مصطفی زارعی و حسین سلطانی ملی پوشان دسته 69 کیلوگرم کشورمان یکشنبه( 28 خرداد) ساعت 13:30 به وقت تهران به روی تخته خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز