خبرگزاری کار ایران

چهارمین پیروزی متوالی شاگردان عطایی برابر ترکیه

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۶۸

تیم ملی والیبال جوانان ایران در چهارمین دیدار دوستانه خود در اردوی تدارکاتی ترکیه بازهم توانست حریف خود را شکست دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال،  تیم ملی والیبال جوانان ایران که خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی آماده می کند، اردویی را به دعوت رسمی فدراسیون این کشور در ترکیه برپا کرده است.

جوانان ایران در نخستین بازی دوستانه خود برابر میزبان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند، در دومین مسابقه هم با نتیجه 3 بر یک میزبان خود را از پیش رو برداشتند. شاگردان عطایی در سومین مسابقه دوستانه برابر ترکیه بازهم موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسند. چهارمین و آخرین دیدار دوستانه دو تیم هم امروز برگزار شد که بازهم جوانان ایران توانستند حریف خود را از پیش رو بردارند.

شاگردان عطایی ست های اول و سوم را به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24 و 25 بر 19 به حریف خود واگذار کردند و ست های دوم، چهارم و پنجم را هم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 15 و 15 بر 6 به نام خود رقم زدند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز