خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی کارگری ۲۰۱۷ _ لتونی

فوتبالیست های رژیم صهیونیستی در لباس تیم ملی مصر

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۵۰

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری درباره قرعه کشی مسابقات فوتبال جهانی کارگران گفت: امیدوارم در فوتبال با مصر همگروه نشویم چرا که آن ها از بازیکنانی با تابعیت رژیم اشغالگر قدس استفاده می کنند.

به گزارش ایلنا، سید امیر حسینی رئیس فدراسیون و قائم مقام کاروان اعزامی درباره مسابقات جهانی کارگران اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته کاروان کشورمان برای حضور در پنجمین دوره مسابقات جهانی کارگران، وارد شهر ریگا لتونی شد.

وی افزود: یکی از ویژگی های بارز این دوره از مسابقات، حضور بیش از پنج هزار کارگر در این رقابت ها است. همچنین باید بگویم امکانات خوبی در ریگا وجود دارد و تنها مشکل ما استقرار ورزشکاران کشورمان در هتل های مختلف است که سبب شده با مشکلاتی در این باره مواجه شویم.

حسینی ادامه داد: عصر امروز قرار است افتتاحیه مسابقات برگزار شود و از فردا هم استارت مسابقات به صورت رسمی زده می شود. امیدوارم برگزاری این رقابت ها موجب شود تا اتحاد بین ورزشکاران کارگری در دنیا بیشتر شود.

رئیس فدراسیون کارگری درباره قرعه کشی این دوره از مسابقات گفت: قرعه کشی برخی از مسابقات قرار است عصر امروز با حضور مسئولان کمیته فنی مسابقات برگزار شود. امیدوارم در رشته فوتبال با تیم مصر همگروه نشویم چراکه با توجه حضور چند بازیکن با تابعیت رژیم اشغالگر قدس در ترکیب این تیم، برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آرمان های انقلاب اسلامی مقابل مصر به میدان نمی رویم.

وی افزود: امیدوارم در قرعه کشی شانس با ما یار باشد و قرعه های خوبی نصیب ورزشکاران کشورمان بشود تا آن ها بتوانند به آن چیزی که استحقاقش را دارند، دست پیدا کنند.

رئیس فدراسیون کارگری درباره اینکه آیا ورزشکاران می توانند نتایج خوبی را کسب کنند یا خیر، بیان کرد: قطعا آن ها می توانند مانند دوره گذشته افتخار آفرینی کنند. میزبانی در لتونی نسبتا رضایت بخش است و تنها مشکل ما دور بودن بچه ها از یکدیگر است که امیدوارم این مسئله به ضرر ما تمام نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز