خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه تراکتورسازی به جدایی سعید آقایی

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۲۹۸

سرپرست باشگاه تراکتورسازی نسبت به خبر جدایی بازیکن این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود مشکلاتی که باشگاه تراکتورسازی با توجه به محرومیت از سوی فیفا برای جذب بازیکن جدید دارد، یک بازیکن فصل گذشته این تیم در آستانه جدایی قرار دارند.

سعید آقایی که برای قرارداد بستن با تیم جدید خود نیاز به تسویه چک ضمانت خود با باشگاه گسترش فولاد را دارد با توجه به مذاکرات میان این باشگاه و سپاهان به احتمال زیاد به زودی با آنها قراراد می‌بندد.

کاظم محمودی، سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مذاکره سعید آقایی با سپاهان اظهار داشت: من پیش از این با سعید آقایی تلفنی صحبت کرده بودم ولی او در مصاحبه‌ای گفت که کسی از باشگاه تراکتورسازی با او تماس نگرفته است. ما مذاکراتی با این بازیکن داشتیم ولی اعلام کرده بود باید چکی که به گسترش فولاد داده است را پاس کند.

وی افزود: ما نامه‌ای به باشگاه گسترش فولاد زدیم و از آنها در مورد سعید آقایی کمک خواستیم ولی آنها گفتند حاضر به مذاکره با ما نیستند و طرف حسابشان خود بازیکن است. برایم جای تعجب دارد که چطور آقای نصیرزاده صحبت از توافق این بازیکن با یک باشگاه دیگر می‌کند.

محمودی در ادامه گفت: سعید آقایی تا دو روز قبل درگیر تیم ملی بود و بعد از آن من چند بار با این بازیکن تماس گرفتم ولی جواب من را نمی‌دهد. ما دوست داریم این بازیکن را در جمع خودمان داشته باشیم ولی او قرارداد ندارد و تصمیم در مورد تیم بعدی‌اش با خود اوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز