خبرگزاری کار ایران

مدافع مالیایی هوایی شده است؟

سپاهان کولیبالی را پیدا نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۹۷۸

مدافع فصل گذشته سپاهان برخلاف وعده خود هنوز به ایران باز نگشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، موسی کولیبالی، مدافع مالیایی فصل گذشته سپاهان که قراردادش با این تیم تمام شده برخلاف وعده خود هنوز به ایران باز نگشته است.

کولیبالی که بعد از پایان فصل از ایران خارج شده بود طبق قراری که با مسئولان باشگاه داشت باید در چند روز گذشته به اصفهان باز‌میگشت و برای تمدید قرارداد خود مذاکره می‌کرد ولی تا این لحظه به قول خود عمل نکرده است.

مهدی اخوان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: کولیبالی هنوز به ایران برنگشته و متاسفانه نمی‌توانیم با او تماس برقرار کنیم. او قول داده بود به ایران برگردد و قراردادش را تمدید کند و امیدواریم تا چند روز آینده این اتفاق بیافتد.

وی افزود: قرارداد کولیبالی با ما تمام شده است ولی کرانچار این بازیکن را می‌خواهد و باید دید می‌توانیم قرارداد او را تمدید کنیم یا باید سراغ سایر گزینه‌ها برویم.

شنیده می‌شود این بازیکن از استقلال خوزستان پیشنهاد دارد و با توجه به رابطه خوب با ویسی احتمال دارد به این تیم برگردد.

کولیبالی در فصل پانزدهم با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز