خبرگزاری کار ایران

از سال ۸۹ از استقلال طلب دارم؛

مظلومی: نباید در باد غرور صعود به جام جهانی بخوابیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۹۲۳

سرمربی سابق استقلال تهران درخصوص صعود شاگردان کارلوس کی روش گفت:‌ صعود خیلی خوبی به جام جهانی داشتیم اما اگر در باد این صعود بخوابیم نمی‌توانیم در جام جهانی خوب نتیجه گرفته و از گروه خود صعود کنیم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صعود ایران به جام جهانی اظهار داشت: صعود خیلی شیرین و خوبی بود. این که دو هفته قبل از بازی‌ها توانستیم به جام جهانی صعود کنیم خیلی خوب بود اما با این حال نباید در باد این صعود بخوابیم. اگر مغرور از این صعود شویم نمی‌توانیم در جام جهانی خوب نتیجه بگیریم.

وی در ادامه افزود: برای صعود از گروه خود در جام جهانی باید از الان مدیریت و برنامه ریزی داشته باشیم و به دنبال هالی دی و بازی‌های بی سرانجام تدارکاتی نباشیم. ایران اگر چند بازی خوب تدارکاتی را قبل از جام جهانی داشته باشد، می‌تواند با اقتدار از گروه خود صعود کند.

سرمربی سابق استقلال در ارتباط با طلب خود از این باشگاه گفت: از سال 89 از استقلال طلب دارم و چند بار هم پیگیر این مسئله بودم اما متاسفانه مسئولان استقلال پاسخگو نیستند. استقلال را دوست دارم که تا به حال از این باشگاه شکایت نکرده‌ام اما امیدوارم مسئولان استقلال زودتر طلبم را پرداخت کنند تا شخصی مانند من که تا به حال از استقلال شکایت نکرده، مجبور به شکایت از این تیم نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز