خبرگزاری کار ایران

در صورت صعود برنامه های ویژه ای داریم

تاج: کی روش در تیم ملی می ماند/ 50 هزار بلیط می فروشیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۷۱۲

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بعد از جلسه با کی روش درباره سرمربی تیم امید تصمیم گیری می کنیم.

به گزارش ایلنا, مهدی تاج که برای دیدار ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی حاضر شده است، اظهار داشت: 2 شب پیش با کی‌روش جلسه مفصلی داشتیم و قرار شد همه تیم‌های ملی در سایر رده‌های سنی نیز زیر نظر کی‌روش کار کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا کی‌روش بعد از صعود تیم ملی تا جام جهانی در تیم ملی می‌ماند یا خیر‌،‌گفت: مشکلی برای ادامه همکاری نیست و او در تیم ملی خواهد ماند. ضمن اینکه ساختمانی که در حال حاضر برای تیم‌ ملی در مرکز تیم‌های ملی وجود دارد به بخش‌های مختلف مجهز شده تا سایر تیم‌های ملی نیز در این ساختمان مستقر و زیر نظر کی‌روش کارهای خود را انجام دهند.

وی در مورد اینکه آیا پیروانی سرمربی تیم امید شده است یا خیر،‌ گفت: مصوباتی را در هیأت رئیسه داشتیم اما بعد از جلسه با کی‌روش در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بلیت فروشی دیدار ایران و ازبکستان یادآور شد: قیمت بلیت طبقه بالا 10 هزار تومان و طبقه پایین 15 و 20 هزار تومان است ضمن اینکه قرار است 60 هزار بلیت بفروشیم اما در ادامه مقرر شد تعداد آن را به 50 هزار بلیت برسانیم. درهای استادیوم فعلا بسته است و شرایط ویژه امنیتی برای این بازی وجود دارد و همه بازرسی می‌شوند.

تاج در پایان گفت: از رؤسای فدراسیون‌های قبل تجلیل خواهد شد و در صورت صعود به جام جهانی برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز