خبرگزاری کار ایران

امیدوارم ملی پوشان منطقی بازی کنند

پاشازاده:کار کی‌روش امشب سخت است

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۶۳۸

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوارم امشب تیم ملی مقابل ازبکستان پیروز شود تا با کسب این پیروزی با صعود به جام جهانی همراه خواهد بود

مهدی پاشازاده درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار امشب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: امیدوارم امشب تیم ملی مقابل ازبکستان پیروز شود تا با کسب این پیروزی با صعود به جام جهانی همراه خواهد بود. فقط یک موضوعی من را نگران می کند و آن همین است که امیدوارم ملی‌پوشان بازی منطقی انجام دهند نه احساسی.

وی ادامه داد: تیم ملی از 25 بازیکن خوب برخوردار است که دراین بازی کی‌روش کار سختی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی خود داشته باشد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه از این تیم کسی به تیم ملی دعوت نشده است تصریح کرد: فکر می‌کنم این برای اولین بار است که استقلال چنین شرایطی را در تیم ملی داشته است. تصمیم کادرفنی بوده و همه باید از آن تبعیت کنند.

سرمربی نساجی درباره شرایط این تیم خاطرنشان کرد: ما تمرینات خودمان را از امروز شروع کردیم. ابتدا به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته هستیم و سپس براساس نیازهایمان بازیکن جدید جذب می‌کنیم.

پاشازاده درپایان درباره حضور فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست در نساجی گفت: باشگاه روی حضور ایشان نظرمثبت داشت البته این را هم باید خاطرنشان کنم مجیدی سابقه خوبی در استقلال داشته و از تجربه بالایی برخوردار است. امیدوارم در کنار هم بتوانیم نساجی را به جایگاه اصلی خود که همان صعود به لیگ برتراست برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز