خبرگزاری کار ایران

پس از نا امیدی از تراکتورسازی

عشوری به ذوب‌آهن باز می‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۱۸۳

هافبک فصل گذشته تراکتورسازی در آستانه بازگشت به ذوب‌آهن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سینا عشوری، هافبک فصل گذشته تراکتورسازی که به دلیل مصدومیت طولانی مدت، نامش از فهرست این تیم خارج شد، به دلیل محرومیت این باشگاه کارش برای بازگشت گره خورده است.

بعد از اینکه مشخص شد نام عشوری پیش از محرومیت تراکتورسازی از فهرست این باشگاه خط خورده است و قادر به بستن قرارداد مجدد با این تیم نیست، مسئولان باشگاه تلاش کردند تا موافقت مسئولان فدراسیون را برای استثنا قائل شدن در مورد عشوری و اضافه کردن نامش به فهرست این تیم جلب کنند.

فدراسیون فوتبال در مورد عشوری از فیفا استعلام گرفته است که هنوز پاسخ نهایی آن دریافت نشده ولی بعید است تغییری در وضعیت عشوری و تراکتورسازی ایجاد شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که عشوری نسبت به بازگشت به تراکتورسازی ناامید شده و مشغول بررسی سایر گزینه‌های موجود است.

یکی از گزینه‌های جدی عشوری بازگشت به ذوب‌آهن است که با انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی این تیم احتمالش قوت گرفته است.

قلعه‌نویی و عشوری رابطه خوبی دارند و دوران خوبی در همکاری‌شان در تراکتورسازی داشتند.

عشوری در حال حاضر در تهران است و تمرینات خودش را به طور اختصاصی پیگیری می‌کند و منتظر نهایی شدن تکلیفش با تراکتورسازی و البته بررسی سایر پیشنهاداتش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز