خبرگزاری کار ایران

کار سخت ویسی در بازگشت به تیم سابق

استقلال خوزستان بدون یازده ستاره در فصل هفدهم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۹۲

بازگشت ویسی به استقلال خوزستان با چالش بزرگی برای او همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عبدالله ویسی، سرمربی سابق استقلال خوزستان که فصل گذشته تجربه ناموفقی در سپاهان داشت و در نهایت جای خود را به کرانچار داد، فصل هفدهم مجدداً روی نیمکت آبی‌های اهواز می‌نشیند.

ویسی که با قهرمانی از استقلال خوزستان خداحافظی کرده بود و خاطره خوبی در این تیم از خودش برجای گذاشته است، در فصل جدید چالش جدی و بزرگی روی نیمکت این تیم دارد که به دلیل کوچ اکثر ستاره‌های این تیم به تیم‌های دیگر کار او را در بازگشت به این تیم سخت می‌کند.

تا این لحظه محمد طیبی، فرشاد سالاروند، دانیال ماهینی، مهدی مومنی و مهدی زبیدی به طور قطعی از استقلال خوزستان جدا شده‌اند و صحبت از جدایی بیت‌سعید، عاشوری، شیرزادی و شیخ‌ویسی هم مطرح است و به احتمال زیاد این نفرات به زودی تیم جدیدشان را معرفی خواهند کرد.

صحبت از جدایی آلویز نانگ و آرش افشین به عنوان مهاجمان فصل گذشته استقلال خوزستان هم مطرح است که اگر صحت داشته باشد این تیم عملاً دستش در خط حمله به طور کامل خالی خواهد بود.

رحیم زهیوی یکی دیگر از بازیکنان استقلال خوزستان بود که در تیم ویسی حضور داشت ولی نیم فصل گذشته راهی لیگ قطر شد و در حال حاضر هم که قصد بازگشت به لیگ برتر را دارد صحبت حضورش در فولاد مطرح است و بعید به نظر می‌رسد قصد بازگشت به استقلال خوزستان را داشته باشد.

علاوه بر خروج احتمالی این 11 بازیکن از جمع آبی‌های خوزستان، مشکلات مالی باشگاه و مسائل مربوط به مالکیت باشگاه دست این تیم را در جذب نفرات جدید بسته است و باید دید ویسی چه برنامه‌ای برای بستن تیمش در فصل جدید خواهد داشت.

اگر همکاری مجدد سرمربی استقلال خوزستان با این تیم در پایان فصل منجر به کسب نتایج ضعیفی شود هم خاطره خوش ویسی در این تیم را خدشه‌دار خواهد کرد و هم ضربه بزرگی به اعتبار او در لیگ برتر می‌زند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز