خبرگزاری کار ایران

رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان

گلیچ صاحب مدال طلا شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۱۹

در پایان روز نخست رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان، مجتبی گلیج صاحب مدال طلا شد و اکبری و حسینی به مدال برنز دست یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام بالاوادزه و کارتوزیا از امروز (شنبه) در شهر تفلیس گرجستان آغاز شده است.

در روز نخست این رقابت ها سه فرنگی کار و دو آزادکار به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن ها به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد مجتبی گلیج با غلبه بر کشتی گیرانی از کشورهای گرجستان و ترکیه راهی دیدار فینال شد.؛ وی در مسابقه پایانی حریف ترکیه ای را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد نیز امید حسن تبار مقابل حریف گرجستانی به پیروزی دست یافت اما در برابر کشتی گیر تاجیکستانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در کشتی فرنگی و در وزن 59 کیلوگرم مصیب اکبری با شکست 2 بر یک مقابل آندره استیگ برگ نفر سوم المپیک از نروژ راهی دیدار رده بندی شد و با شکست حریف خود به مدال برنز دست یافت.

در وزن 98 کیلوگرم نیز امیرحسین حسینی به دیدار رده بندی رفت و با پیروزی مقابل حریف خود به مدال برنز رسید و مهدی ابراهیمی در وزن 80 کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریف آمریکایی از دور رقابت ها کنار رفت.

 فردا و در روز دوم این مسابقات نیز در کشتی فرنگی پیام بویری، سامان عزیزی و امیر قاسمی منجزی در اوزان 75، 85 و 130 کیلوگرم و در کشتی آزاد جمال عبادی، محمدجواد ابراهیمی و امیررضا امیری در اوزان 70، 86 و 125 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز