خبرگزاری کار ایران

مهاجم استقلال نمی‌تواند لژیونر شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۰۱

مهاجم استقلال با مانع بزرگی برای حضور در فوتبال اروپا مواجه است و باید دید قادر به حل مشکل خود خواهد بود یا خیر.

به گزارش ایلنا، بهنام برزای کاپیتان سابق تیم امید که فصل نسبتا موفقی را با آبی پوشان پشت سر گذاشت، مورد توجه تیم پانیونیوس از کشور یونان قرار گرفته است و احتمال اینکه این بازیکن به این تیم انتقال پیدا کند زیاد است. قرارداد برزای در پایان فصل گذشته با آبی پوشان به اتمام رسید و در خصوص ادامه حضور برزای در استقلال نیز صحبت‌های ضد و نقیضی به گوش می‌رسید.

کاپیتان سابق تیم امید که بعد از اتمام فصل به ارمنستان سفر کرده بود، به زودی مذاکراتش را به صورت رسمی با این باشگاه یونانی آغاز می‌کند و در صورت حصول توافق وی برای فصل آینده به جرگه لژیونرهای فوتبال ایران اضافه می‌شود. البته اینطور که گفته می‌شود این بازیکن برای پیوستن به تیم یونانی یک مشکل دارد. یکی از رسانه‌های یونانی دیروز از حضور بهنام برزای در لیگ این کشور خبر داد و مدعی شد بازیکن جوان استقلال فصل آینده در لیگ یونان بازی خواهد کرد. این در حالی است که به نظر می‌رسد مدیر برنامه سابق این بازیکن که از او شکایت کرده شاید اجازه این انتقال را ندهد. برزای به دلیل شکایت او از بازی کردن در لیگ محروم است و همین مساله می‌تواند سدی شود برای رفتن این بازیکن به کشور یونان.

مدیر برنامه‌های سابق این بازیکن که از مدت‌ها پیش از وی شکایت کرده است، در این ارتباط می‌گوید: من از برزای به دلیل پرداخت نکردن حق و حقوقم شکایت کردم و تا زمانی که رضایت من را جلب نکند نمی‌تواند با هیچ تیمی قرارداد امضا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز