خبرگزاری کار ایران

خوزستانی‌ها مرد هستند و این را فصل بعد نشان می‌دهم

زهیوی: به کوری چشم‌شان به فولاد می‌روم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۴۸۷

رحیم زهیوی بابت اتفاقاتی که بعد از عدم توافقش با مسوولان فولاد خوزستان رخ داده ناراحت است و این مساله باعث شده با حضور در این باشگاه و عقد قرارداد خیلی چیزها را به اثبات برساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که روز گذشته رحیم زهیوی برای مذاکره با مسوولان فولاد در این باشگاه حاضر شده بود، عدم توافق طرفین باعث شد شایعاتی در خصوص رقم عجیب این بازیکن شکل بگیرد. بعد از این مساله که باعث بستن انگ پول پرستی و بی تعصبی به این مهاجم خوزستانی شد، او اعلام می کند فردا با عقد قرارداد با فولاد خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد.

زهیوی در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: یک خوزستانی هیچ وقت روی قول و قرارش نمی‌زند و من همان زمان که قبل از توافق با فولاد اعلام کردم به دنبال حضور در خوزستان و ادای دین به مردم شهرم هستم نشان دادم که اهل بازارگرمی نیستم. وگرنه خیلی راحت می‌توانستم با فولاد مذاکره کنم و بعد از آن به دیگر پیشنهاداتم هم فکر کنم. اما من هنوز کارهای تمام نشده‌ای در خوزستان دارم و به دنبال این هستم تا بار دیگر اینبار به همراه فولادی‌ها جام را به خوزستان بیاوریم.

وی ادامه داد: خوزستانی یعنی مردانگی و ایستادن تا پای جان و این را در دوران جنگ نشان دادیم و این مساله آویزه گوش تمام کودکان این منطقه است و هیچ وقت نه اهل دور زدن هستیم و نه بی تعصبی و بی غیرتی. تعصب و غیرت اولین چیزی است که به یک خوزستانی بعد از به دنیا آمدن یاد می‌دهند و مطمئن باشید به این خاطر هم شده برای فولاد از تمام وجودم برای موفقیت خواهم گذشت.

زهیوی با اعلام اینکه پای قولی که به سرمربی سابق خود داده خواهد ایستاد گفت: من به آقای سیروس پورموسوی قول دادم که در کنارشان باشم. در کنار ایشان یک قهرمانی برای خوزستان آوردیم و مطمئن هستم بار دیگر می‌توانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

وی در خصوص اینکه چه زمانی برای مذاکره و پایان دادن به حضورش در فولاد در باشگاه حاضر خواهد شد گفت: من می‌خواهم فولادی شوم تا چشم کسانی که از این اتفاق سواستفاده کردند در بیاید. خیلی جدی می‌گویم که در این 24 ساعت حرف‌هایی شنیدم و شایعاتی منتشر شد که هیچ وقت برای حضورم در فولاد اینقدر مصمم نبودم و انگیزه زیادی دارم تا خیلی چیزها را به خیلی‌ها ثابت کنم. فردا در باشگاه حاضر خواهم شد و به امید یک فصل فوق العاده کارم را در این تیم آغاز خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز