خبرگزاری کار ایران

زلاتان از لیست بازیکنان منچستریونایتد خط خورد؛ ایبرا بازیکن آزاد است!

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۴۷۶

مهاجم 35 ساله سوئدی جایی در لیست بازیکنان منچستریونایتد ندارد.

به گزارش ایلنا، زلاتان ایبراهیموویچ تابستان گذشته پس از اتمام قرادادش با پاریس سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد راهی منچستر شد و با شیاطین سرخ قراردادی یکساله امضا کرد.

زلاتان فصل خوبی را در لیگ انگلیس پشت سر گذاشت و اگر مصدومیت شدید از ناحیه زانوی راست برای او در نیمه نهایی لیگ  اروپا رخ نمی داد او می توانست به آمار فوق العاده ای دست پیدا کند.

ایبراهیموویچ در 46 دیداری که برای یونایتد به میدان رفت 28 گل زد و 10 پاس گل هم ارسال کرد. در جریان دیدار منچستر با اندرلخت در نیمه نهایی لیگ  اروپا زلاتان پس از یک پرش فرود موفقی را نداشت تا دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه زانوی راست شود و همین موضوع پایان همکاری او با شیاطین سرخ را محتمل تر کند.

قرارداد زلاتان با منچستر رو به اتمام بود که امروز به طور رسمی سران این باشگاه اعلام کردند نیازی به این بازیکن ندارند و او را از لیست بازیکنان خط زدند تا پیوستن موراتا به لیگ انگلیس محتمل تر از همیشه باشد.

زلاتان 35 ساله به بهبودی کامل نرسیده و فعلا خانه نشین است و باید دید در نیم فصل کدام تیم ها خواهان به خدمت گرفتن او خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز