خبرگزاری کار ایران

پایان کار وریا غفوری با پیراهن استقلال:

استقلال و الگوی خرید از پرسپولیس؛ اینبار حمله به اردوگاه پیکان

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۳۶

مهدی شیری با استقلال به توافق اولیه رسیده و به احتمال تا پایان هفته آینده آبی پوش می شود.

به گزارش ایلنا،سرمربی استقلال به دنبال جذب بازیکن سابق خود در نفت است.

باشگاه استقلال در مذاکرات اولیه ای که با مهدی شیری داشته به توافق رسیده و به نظر می رسد کار انتقال این بازیکن به تیم منصوریان مراحل پایانی خود را سپری می کند.

با توجه به منتفی شدن حضور ماهینی در استقلال،این باشگاه تمرکز خود را در جذب شیری گذاشته تا با جذب این بازیکن جای خالی خود در جناح راست را پر کند.

شیری موافقت خود را برای حضور در استقلال به منصوریان اعلام کرده و به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده به عنوان خرید جدید این باشگاه معرفی می شود.

این بازیکن در نفت زیر نظر منصوریان بازی کرده و از این رو سرمربی استقلال که علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان سابق خود دارد انگشت روی نام شیری گذاشته است و باید دید موفق خواهند شد همچون پرسپولیس خریدی از باشگاه پیکان داشته باشند یا خیر.

با این حال موضوعی که احتمال خرید این بازیکن را با تاخیر مواجه کند مربوط به توافق استقلال با رامین رضاییان است و در صورتی که آبی‌پوشان با رامین رضاییان به توافق مثبت دست یابند این خرید منتفی خواهد شد. 

این خرید البته به معنای پایان کار وریا غفوری در استقلال نیز تلقی خواهد شد و منصوریان با عدم نیاز از این مدافع ملی پوش که غالب فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد به سراغ رضاییان و شیری رفته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز