خبرگزاری کار ایران

مسی سرمربی مغضوب را به عروسی‌اش دعوت نکرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۱۹

لیونل مسی بسیاری از هم‌تیمی‌ها و مربی سابقش را به مراسم عروسی‌اش دعوت نکرد.

به گزارش ایلنا، قرار است جشن عروسی لیونل مسی روز 30 ژوئن در روساریوی آرژانتین برگزار شود و او اکثر بازیکنان و اعضای باشگاه بارسلونا را به این جشن دعوت کرده. لئو 21 نفر از بازیکنان تیم را به عروسی دعوت کرده ولی برخی‌ها مثل آندرس اینیستا از حالا با عذرخواهی از مسی اعلام کرده‌اند که قادر به حضور در جشن او در آرژانتین نیستند. علاوه بر بازیکنان، توپ‌جمع‌کن‌ها، فیزیوتراپ‌ها، ماساژورها و پزشکان تیم هم به این جشن دعوت هستند. تعدادی از مسئولان دفتری باشگاه از جمله په‌په کاستا، دوست صمیمی مسی هم توسط لئو دعوت شده‌اند.

اما نام لوئیس انریکه و اعضای کادر فنی باشگاه از جمله اونسوئه وروبرت مورنو، رافائل پل و خواکین والدس در لیست مهمانان دیده نمی‌شود و هیچ یک از مدیران باشگاه هم به عروسی لئو دعوت نشده‌اند.

این‌طور به نظر می‌رسد که مسی هم مثل ژاوی ارناندس ترجیح داده تا هیچ یک از مدیران باشگاه را به جشن عروسی‌‌اش دعوت نکند تا از اختلافات و دشمنی‌ها جلوگیری کند‌؛ چراکه دشمنی دیرینه‌ای بین رؤسای فعلی باشگاه و ساندرو روسل، رئیس قبلی بارسا با رؤسای پیشی مثل خوان لاپورتا وجود دارد.

لازم به ذکر است که ژاوی ارناندس حضورش در جشن عروسی با همسرش نوریا کنیرا را تأیید کرده است. مسی اعلام کرده هدایایی که مهمانان برای او و همسرش می‌آورند را به بنیاد خیریه‌ای که با نام او مشغول به فعالیت است اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز