خبرگزاری کار ایران

مطالبات و نقل و انتقالات استقلال درگیر یک امضا؛ چرا چک‌ها نقد نشد؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۰۵۶

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران که مسئول پرداخت دستمزهای بازیکنان است با چالش جدیدی مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، موضوع کادر مدیریتی استقلال تهران باعث شد تا در فصل پرتلاطم آبی‌ها آن‌ها با مشکلات مالی روبه رو باشند و پس از محرومیت از سوی فیفا در نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان به مطالب دریافتی شان معترض باشند و چند بار هم به این دلیل دست به اعتصاب بزنند.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده بود پس از پایان مسابقات لیگ برتر به اوضاع هیئت مدیره آبی‌ها سامان می‌دهد و اعضای جدید را معرفی می‌کند که این موضوع به حقیقت پیوسته و هفته آینده تکلیف باشگاه استقلال مشخص می‌شود.

آبی‌های تهرانی با کناره رفتن از لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست برابر العین وارد بازار نقل و انتقالاتی شدند و گزینه‌های خروجی این تیم و بازیکنانی که قصد تمدید دارند با مشکل بزرگی مواجه هستند.

مطالبات بازیکنان استقلال بنا بر گفته مسئولان باشگاه تا حدود 50 درصد پرداخت شده و آنها پیش از این توسط باشگاه چکی دریافت کردند تا باقی مطالباتشان را دریافت کنند که هنوز امضایی پای این برگه‌ها حک نشده تا بازیکنان با خیال راحت آن‌ها را نقد کنند.

مسعود معینی، عضو هیئت مدیره استقلال پس از استعفای شهاب جهانیان به عنوان فرد اصلی هیئت مدیره شناخته می‌شود که باید چک‌های بازیکنان را امضا کند اما او با توجه به بلاتکلیف بودن وضعیت باشگاه راضی به انجام این کار نشده تا عدم رضایت بازیکنان استقلال موجب شود آنها در آینده تصمیمات عجیبی را اتخاذ کنند و شاید برای ادامه همکاری با آبی‌ها به توافق دست پیدا نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز