خبرگزاری کار ایران

چشمی به دنبال بازگشت به روزهای خوب؛ آخرین وضعیت هافبک وفادار

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۰۲۵

هافبک دفاعی استقلال پس از یک سال دوری از مستطیل سبز حال آماده امضا قرارداد با استقلال است.

به گزارش ایلنا،‌ علیرضا منصوریان درباره لیست ورودی استقلال عنوان کرد که اضافه شدن سرور جپارف و روزبه چشمی به لیست بازیکنان از بقیه گزینه‌ها محتمل‌تر است و به طور قطعی باید این دو را بازیکن استقلال در لیگ هفدهم دانست.

روزبه چشمی پس از مصدومیت شدیدی که برایش رقم خورد و عمل جراحی با توجه به دوری طولانی‌اش از میادین از لیست بازیکنان استقلال خارج شد اما زیر نظر کادر پزشکی این تیم فیزیوتراپی را آغاز کرد.

چشمی در کنار سایر بازیکنان در تمرین حاضر می‌شد و نظاره‌گر تلاش‌های هم تیمی‌هایش بود. او با اینکه بدشانس‌ترین بازیکن فوتبال در سال 95 بود با امید در تمرینات فیزیوتراپی شرکت می‌کرد تا در نقل و انتقالات زمستانی به لیست بازیکنان افزوده شود.

نیم فصل فرا رسید و چشمی هم آماده عقد قرارداد با آبی‌ها بود که محرومیت فیفا به باشگاه ابلاغ شد و او با اینکه آمادگی لازم را برای بازگشت داشت نتوانست با استقلال قرارداد امضا کند تا سایر تیم‌های لیگ برتری خواستار به خدمت گرفتن او باشند که به گفته‌ی چشمی چون او به دنبال قرارداد 6 ماهه بوده تا تابستان به جمع شاگردان منصوریان ملحق شود، مشتریانش با او پای میز مذاکره حاضر نشدند.

روزبه چشمی اکنون در لیست ورودی استقلال حضور دارد و پس از مشخص شدن هیئت مدیره جدید این باشگاه قرار است تا او با امضای قرارداد به تیم مورد علاقه‌اش بازگردد اما با چالش‌های متفاوت.

چشمی حال برای جا افتادن در ترکیب و هماهنگی با سایر بازیکنان باید با 3 هافبک دفاعی دیگر این تیم رقابت کند. امید ابراهیمی، امید نورافکن و فرشید باقری سه هافبکی هستند که منصوریان قصد تمدید قرارداد با آن‌ها را دارد و روزبه چشمی هم با اضاه شدن به لیست به چهارمین هافبک دفاعی استقلال در فصل آینده بدل می‌شود.

آمادگی این بازیکن در تمرینات بالا بوده و او پس از مدت‌ها تمرین اختصاصی در تمرینات گروهی حضور پیدا می‌کند و پس از امضای قرارداد با استقلال باید شاهد بازگشت چشمی به روزهای خوبش باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز