خبرگزاری کار ایران

بررسى شرایط میزبانى الاهلى از پرسپولیس در امارات

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۶۳

نماینده عربستان کشور امارات را برای میزبانی از پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تنها نماینده ایران است که توانست به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این مرحله به مصاف الاهلی عربستان خواهند رفت.

با توجه به اختلافات در روابط ایران و عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چنان دیدارهای نمایندگان این دو کشور را در زمین بی طرف برگزار می‌کند و باشگاه ها باید کشور سومی را برای میزبانی از حریف انتخاب کنند.

الاهلی عربستان پیش از این کشور قطر را به عنوان میزبان بازی‌های خود انتخاب کرد اما بعد از این که روابط سیاسی عربستان و قطر تیره شد تصمیم گرفت تا کشور دیگری را به عنوان میزبان خود معرفی کند.

با تایید باشگاه الاهلی، امارات پذیرای سرخپوشان تهرانی خواهد بود و با توجه به تاریخ برگزاری مسابقه برگشت این دو تیم در 21 شهریورماه گرمای شدید این کشور گرمسیر، طاقت فرسا خواهد بود.

نماینده عربستان ورزشگاه میزبان این دیدار را انتخاب نکرده اما در این بین نام ورزشگاه آل راشد از بقیه مکان ها برای این دیدار محتمل تر است. این ورزشگاه در شهر دوبی واقع شده و با توجه به حضور ایرانی ها در این شهر به نظر می رسد سرخپوشان از حمایت گسترده ی طرفداران‌شان بهره ببرند.

مشکل پیش روی شاگردان برانکو زمان برگزاری این دیدار است؛ گرمترین ماه سال در امارات. این کشور که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد از آب و های بیابانی بهره می برد و این موضوع برای نماینده عربستان به مراتب آسان تر از بازیکنان پرسپولیس است.

الاهلی عربستان در حالی کشور میزبان خود را انتخاب کرده که برپایی دیدار برگشت به عهده آن ها است و سرخ پوشان تهرانی که این روزها سخت مشغول نقل و انتقالات تابستانی هستند هنوز گزینه ی مدنظرشان را مطرح نکرده اند هر چند از کشورهای حاشیه دریای خزر برای میزبانی از نماینده عربستان به دلیل مسافت کم تا تهران یاد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز