خبرگزاری کار ایران

هافبک تکنیکی و محبوب پرسپولیس در آستانه سرمربیگری قشقایی شیراز

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۰۷۰

کاپیتان سابق قشقایی شیراز که از محبوبیت بالایی بین طرفداران این تیم برخوردار است در آستانه حضور روی نیمکت آنها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی شیری، بازیکن سابق پرسپولیس و برق شیراز که در این فصل با عملکرد فوق العاده خود مانع از پیروزی پرسپولیس برابر قشقایی شد تا برانکو را علیرغم موفقیت در لیگ برتر و آسیا در جام حذفی ناکام بگذارد، اکنون به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم محسوب می شود.

شیری که بعد از جدایی از جمع قشقایی و قبول هدایت و سرمربیگری این تیم رسما به جرگه مربیگری پیوسته بود، اینبار به دنبال تجربه جدیدی است که می‌تواند نماینده شیراز و قوم قشقایی را به یکی از قطب‌های جذاب فوتبال ایران تبدیل کند.

طی روزهای اخیر زمزمه زیادی در خصوص خریداری امتیاز یک تیم دسته اولی از سوی این تیم شنیده می شد اما در نهایت قرار بر این شده تا قشقایی شیراز با حمایت هواداران و موفقیت در دسته دوم جواز صعود را کسب کند و باید دید مهدی شیری با توجه به محبوبیت و سابقه و تجارب بین المللی خود در صورت قبول این وظیفه موفق خواهد بود قشقایی را همچون فصل گذشته به یکی از سوژه‌های محبوب رسانه‌ای تبدیل کند یا خیر.

هافبک تکنیکی و سابق پرسپولیس که در دوران حضورش در برق شیراز از محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم برخوردار بود، با حضور در قشقایی نیز توانست آنها را با کمک در حذف پرسپولیس یاری کند تا تاثیرگذاری بالای خود را به نمایش بگذارد و به محبوبیت خود بیفزاید. 

شیری با توجه به محبوبیت خود در بین طرفداران این تیم در نظرسنجی شکل گرفته از سوی باشگاه نیز با اکثریت آرا در صدر گزینه‌های حضور روی نیمکت فصل آینده این تیم قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز