خبرگزاری کار ایران

آخرین تلاش‌ها برای حل مشکلات؛

رقبای انتخاباتی به خاطر تراکتور روبرو هم قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۹۵۱

مدیرعامل تراکتورسازی قصد دارد به زودی به دیدار رئیس فدارسیون فوتبال برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتورسازی که با محرومیت از سوی فیفا توانایی فعالیت در نقل و انتقالات پیش از شروع فصل هفدهم را ندارد، در حال حاضر به شدت با مشکل کمبود بازیکن مواجه است.

علاوه بر بازیکنانی که این تیم را ترک کرده‌اند و گزینه‌هایی که شانس کمی برای تمدید قراردادشان وجود دارد، یک بازیکن وضعیت مبهمی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارد که مدیران تراکتورسازی در تلاش برای رفع مشکل او هستند.

سینا عشوری، هافبک فصل گذشته تراکتورسازی که از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید، به دلیل دوری طولانی مدتش از میادین از فهرست نفرات باشگاه کنار گذاشته شد.

این اتفاق چند روز قبل از محرومیت باشگاه از سوی فیفا بود و همین موضوع باعث شد آنها این بازیکن را از دست داده و در جذب بازیکن جایگزین به جای او هم ناتوان باشند.

در همین راستا خبر می‌رسد مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که از چند روز قبل رایزنی‌های خودش را با مسئولان فدراسیون برای حل مشکل این بازیکن آغاز کرده است، قرار است به زودی به دیدار تاج برود و با شخص رئیس فدراسیون در این مورد صحبت کند.

آجرلو به دلیل رقابت با تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال، رابطه خوبی با او نداشته است ولی پس از عدم موافقت اولیه مسئولان فدراسیون در نامه‌نگاری‌های صورت گرفته برای حل مشکل عشوری، مدیرعامل تراکتورسازی مجاب به این شده است که به دیدار تاج برود.

باید دید این رایزنی‌ها در نهایت منجر به حل مشکل عشوری خواهد شد یا تراکتورسازی یک بازیکن دیگر را هم از دست می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز