خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی - سپیدرود؛ خیلی دور، خیلی محال

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۹۴۱

سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی همچنان بدون تیم است و هر روز یک گزینه به عنوان مقصد احتمالی او معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی که در این تیم از رسیدن به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ناکام ماند، پس از جدایی از این تیم تبریزی تاکنون با تیم جدیدی به توافق نرسیده است.

در چند هفته اخیر صحبت‌هایی از مذاکرات او با تیم‌هایی مثل سایپا، پیکان، نفت تهران و فولاد خوزستان مطرح شده بود که تمام این تیم‌ها با گزینه‌های دیگر به توافق رسیدند.

صحبت از ذوب‌آهن هم در هفته‌های اخیر به شکل جدی‌تری وجود داشت ولی ظاهراً توافقی میان طرفین حاصل نشد و این همکاری را هم باید منتفی دانست.

در همین راستا خبر می‌رسد مسئولان باشگاه سپیدرود رشت با قلعه‌نویی تماس گرفته و خواهان حضور او در این شهر برای مذاکره شده‌اند.

با توجه به نتایج خوبی که سپیدرود با نظرمحمدی گرفته است و محبوبیت او در میان هواداران این تیم بعید به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه دست به تغییر در سطح کادرفنی خود بزنند ولی باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

سپیدرود فعالیت خودش را در نقل و انتقالات آغاز کرده است و با چند بازیکنی که در فهرست نظرمحمدی بوده‌اند به توافق رسیده و همین موضوع احتمال همکاری با قلعه‌نویی را پایین می‌آورد.

در هر صورت سپیدرود به عنوان گزینه جدید برای مقصد احتمالی قلعه‌نویی معرفی شده و باید دید این هم مثل سایر تیم‌ها بی‌نتیجه خواهد بود یا شرایط متفاوتی رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز