خبرگزاری کار ایران

مقایسه‌ی آمار گلزنی رونالدو و مسی در سال 2017/ آمار قضاوت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۷۰۴

آمار گلزنی مسی و رونالدو در سه تورنمنت بزرگ فصل مقایسه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کریستیانو رونالدو این فصل با فتح لالیگا و چمپیونز لیگ یکی از پرافتخارترین بازیکنان سال بود. در آن سو، لیونل مسی تنها توانست کوپا دل ری را روی سر ببرد.

با این حال، با مقایسه‌ی آمار فردی این دو بازیکن چیزهایی دستگیرمان می‌شود.

لالیگا:

رونالدو این فصل چند بار استراحت کرد. در واقع، زیدان در بسیاری از بازی‌ها به بازیکنان اصلی خود میدان نمی‌داد و به اصل تقسیم انرژی اعتقاد داشت. 

رونالدو 29 بار در لالیگا به میدان فرستاده شد و 25 گل زد و 6 بار پاس گل داد. او هر 102 دقیقه در لالیگا گلزنی کرد. در آن سو، مسی 34 بار در لالیگا به میدان رفت و 37 گل زد و 12 پاس گل داد تا میانگین خیره‌کننده‌ی هر 77 دقیقه یک گل را به نام خود ثبت کند.

لیگ قهرمانان اروپا:

رونالدو با 4 بازی بیشتر و گلزنی در فینال از لیونل مسی عبور کرد. او در 13 بازی 12 گل به ثمر رساند. مسی در 9 بازی 11 گل. رونالدو هر 100 دقیقه یک گل زد و مسی هر 74 دقیقه یک گل. با این حال، رونالدو پاس گلهای زیادی ارسال کرد: 6 در برابر 2.

جام حذفی:

رونالدو تنها دو بار در این تورنمنت به میدان رفت و یک بار گلزنی کرد. در آن سو، مسی این جام را روی سر برد و تا روز آخر در این تورنمنت حضور داشت. وی در 7 بازی 5 گل زد و 3 پاس گل داد. 

آمار کلی فصل 2017-2016:

رونالدو 46 بار به میدان رفت و 42 گل به ثمر رساند و 12 پاس منجر به گل داشت. هر 98 دقیقه یک گل.

مسی 52 بار به میدان فرستاده شد و 54 گل زده و 19 پاس گل را از خود بر جای گذاشت. هر 82 دقیقه یک گل.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز