خبرگزاری کار ایران

تنها شرط پیوستن سروش رفیعی به السد؛ اخراج یک ایرانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۵۶۲

هافبک پرسپولیس تهران که از السد قطر پیشنهاد دریافت کرده است نمی‌تواند به این تیم بپیوندد مگر اتفاق خاصی رخ بدهد.

به گزارش ایلنا، هافبک پرسپولیس تهران که قرارادش با این تیم به پایان رسیده است طی چند روز آینده مقصد بعدی‌اش را مشخص می‌کند اما در این بین رسانه‌ها روی پیشنهاد قطری این بازیکن مانور ویژه‌ای داده‌اند.

رفیعی که از لیگ‌های معتبر اروپایی نیز پیشنهاد دارد اکنون با مشکلی برای پیوستن به السد قطر مواجه شده که هیچ کدام از رسانه‌های ایرانی به آن اشاره نکردند.

استاد الدوحه در همین ارتباط نوشت:« برخی رسانه های ایرانی از پیوستن سروش رفیعی به السد خبر می‌دهند که این موضوع به تایید هیچ کدام از مسئولان باشگاه نرسیده است. نکته‌ای که در این میان می‌توان به آن اشاره کرد این است که السد از مدت‌ها قبل هر چهار سهمیه خارجی خود را پر کرده و با حضور پورعلی گنجی از ایران، ژاوی از اسپانیا، حمرون و بونجاح از الجزایر دیگر سهمیه ای برای بازیکن خارجی جدید ندارد».

موضوع مشخص است با پر بودن چهار سهمیه بازیکن خارجی السد تنها یک گزینه برای پیوستن رفیعی به این تیم وجود دارد. بعید است ژاوی از لیست بازیکنان خارجی کنار گذاشته شود و دو بازیکن الجزایری این تیم هم به تازگی با السد قرارداد امضا کرده‌اند.

در این بین مرتضی پورعلی گنجی باقی می‌ماند که مهلت قراردادش تمام شده و پیشنهاد از لیگ‌های اروپایی هم دریافت کرده است. اگرچه مسئولان السد برای تمدید قرارداد با مدافع ایرانی استقبال کرده‌اند اما مدافع ملی پوش کشورمان به همراه شاگردان کی روش خود را مهیا دیدار برابر ازبکستان می‌کند و جوابی برای تمدید قرارداد نداده است.

باید دید مرتضی پورعلی گنجی فرصت ادامه همکاری با السد و همبازی بودن با ژاوی را ازدست می‌دهدو به لیگ‌های اروپایی می‌رود یا قراردادش را تمدید می‌کند و به همراه ژاوی سایر بازیکنان این تیم از عنوان قهرمانی‌شان در دوره گذشته دفاع می‌کنند تا شانس پیوستن رفیعی به این تیم به صفر برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز