خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال در مونته نگرو برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۴۲۸

ملی پوشان فوتبال کشورمان برای آماده شدن پیش از دیدار برابر ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی فردا مقابل مونته نگرو به میدان می‌روند.

به گزارش ایلنا،‌ شاگردان کارلوس کی روش عصر دیروز اولین تمرین خود را در مونته نگرو جهت آماده سازی برای مسابقه دوستانه که فردا یکشنبه برگزار می‌شود، آغاز کردند.

این جلسه تمرینی پس از چند روز پرفشار در کمپ اتریش و پرواز صبح از وین برگزار شد که تمرکز ملی پوشان بر روی بازیابی و ریکاوری بود.

 کارلوس کی روش هم چندین تاکتیک را اجرا کرد و به تست بازی دفاعی تحت فشار پرداخت.

گفتنی است؛ محمدرشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن که به اردوی تیم ملی دعوت شده در آستانه بهبودی کامل از مصدومیتی است که در دست چپ خود داشت.

رشید مظاهری با احتیاط درون زمین تمرینات خود را انجام می‌دهد بطوری که از تماس دست خود خودداری می‌کند تا شرایط بهبودی وی به مخاطره نیفتد.

همچنین با توجه به شرایط فوق و اینکه بیرانوند در مسابقه لیگ قهرمانان حضور داشت، کارلوس کی روش حامد لک را به کمپ تیم ملی دعوت کرد تا از هر گونه شرایط ناخوشایند جلوگیری کند. محمدرضا اخباری نیز در اتریش حضور دارد تا تیم ملی با حضور 4 دروازبان تقویت شود و اینکه به بهترین شکل برای مسابقات آتی مقابل مونته نگرو و ازبکستان آماده شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز