خبرگزاری کار ایران

مهدی طارمی و اعتماد به نفس از دست رفته

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۴۰

مهدی طارمی اگر طارمی یک هفته پیش بود، آن ضربه سرنوشت‌ساز را خودش می‌زد و دیگر لازم نبود پرسپولیس با گل به خودی چیکو فلورس از لخویا پیش بیفتد.

به گزارش ایلنا، او البته برابر لخویا هم بهترین بازیکن زمین لقب گرفت اما نه فقط به خاطر گلی که پایه‌اش را ریخت. طارمی روی حرکت انفجاری وحید امیری که لب خط طولی با سر مانع اوت شدن توپ شده بود و سپس آقای گل را راه انداخت، بعد از یک پیشروی منطقی، از خودگذشتگی کرد و توپ را به هوای کامل کردن کار امیری به او پاس داد.

توپ اما به جای وحید به فلورس رسید و این مدافع که رو به دروازه خودی حرکت می‌کرد به اشتباه دروازه لخویا را گشود. چشمگیرتر از این از خودگذشتگی که طارمی را بیشتر از همیشه با برنامه‌های تیمی پرسپولیس هماهنگ کرده بود، اعتماد به نفس از دست رفته این مهاجم ملی‌پوش بود.

به نظر می‌رسید انتقادها و فشارها بعد از هدر دادن پنالتی بازی رفت برابر لخویا روی طارمی تاثیر منفی گذاشته که اگر جز این بود، او در دقیقه 23 به جای اینکه در موقعیت تک به تک با قاسم برهان توپ را به قصد گلسازی به امیری پاس بدهد، خودش یا دروازه‌بان لخویا را دریبل می‌کرد و یا در همان موقعیت تک به تک، به توپ ضربه می‌زد. طارمی یکی دو موقعیت دیگر هم داشت که به خاطر کمبود اعتماد به نفس از دست‌شان داد. باید اعتراف کرد که طارمی، دیگر آن طارمی قبل نیست برای فرار از انتقادها، ترجیح می‌دهد پاس بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز