خبرگزاری کار ایران

در انتظار تصمیم شوک آور مجتبی جباری

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۹۶۳

مجتبی جباری فصل بسیار سختی را در قطر سپری کرد‌؛ فصلی پر از مصدومیت. او تا می‌خواست اوج بگیرد، آسیب می‌دید.

به گزارش ایلنا، جباری از این مصدومیت‌ها خسته شده است. او بارها و بارها زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده و گویا دیگر دوست ندارد این اتفاق رخ دهد. همانقدر که خداحافظی او از تیم ملی غافلگیر‌کننده بود، شاید به همان اندازه خداحافظی‌اش از فوتبال شما را غافلگیر کند.

جباری دیگر نمی‌تواند با الاهلی به کارش ادامه دهد. این باشگاه دنبال جذب بازیکن دیگری است و بدین ترتیب، او الاهلی را ترک می‌کند. جباری در حال حاضر پیشنهاد چشمگیری ندارد. دو باشگاه قطری مذاکرات نصفه و نیمه‌ای با این بازیکن داشته‌اند ولی هنوز توافقی حاصل نشده است.

مجتبی بعد از این مذاکرات به نزدیکانش گفته: «هنوز تصمیم نگرفته‌ام بازی کنم یا خداحافظی. باید اول این تصمیم خود را نهایی کنم. اگر خواستم بازی کنم مذاکرات جدی‌ام را ادامه می‌دهم اگر نه کفش‌هایم را می‌آویزم.»

جباری دوست دارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند ولی امکان این مساله وجود ندارد. او با توجه به سابقه‌ای که در کار با مربیان مختلف داشته، در تفکرات منصوریان جایی ندارد. سرمربی استقلال به دنبال دردسر نمی‌گردد و به همین دلیل علاقه‌ای به بازگشت جباری ندارد. هر بار که نزدیکان منصوریان تلاش کرده‌اند با او درباره مجتبی صحبت کنند او به شکلی بحث را عوض کرده است. جباری اگر بتواند به استقلال برگردد قطعاً یک فصل دیگر بازی می‌کند ولی در غیر این صورت احتمال خداحافظی‌‌اش از فوتبال زیاد خواهد بود. جباری کلاً بازیکن خاصی است و این را بارها نشان داده است.

او با مصاحبه‌هایش، بارها هواداران را غافلگیر کرده. قبل از جام جهانی‌ برزیل هم با خداحافظی ناگهانی‌‌اش از تیم ملی، همه را شوکه کرد. جباری در آن برهه معتقد بود به دلیل مصدومیت‌های فراوانش و همینطور فشاری که تمرینات تیم ملی در آستانه جام جهانی‌ خواهد داشت، نمی‌تواند به کارش با کی‌روش ادامه دهد. جباری تصور می‌کرد اگر به جام جهانی‌ برود بعد از این مسابقات باید برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد و به همین خاطر از تیم ملی خداحافظی کرد. حال باید دید این بار هم به خاطر مصدومیت‌های پی در پی‌‌اش، با یک تصمیم همه را شوکه می‌کند؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز