خبرگزاری کار ایران

پاسخ فنی افتخاری به شکست 6 گله‌ی استقلال؛ فوتبال حرفه‌ای همین است!

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۹۲۹

مدیرعامل باشگاه استقلال گرمای هوای دوبی و همچنین خلا بازیکنان اصلی استقلال را عامل شکست دور از انتظار این تیم برابر العین می‌داند.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری در اظهاراتی فنی به تشریح دلایل شکست دور از انتظار و سنگین استقلال برابر العین پرداخت و در این زمینه گفت: این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. برای برزیل هم در جام جهانی ۲۰۱۴ رخ داد، برای بارسلونا و دیگر تیم‌ها نیز چنین شکست‌هایی رقم خورده است. یکی از مهم‌ترین عوامل شکست استقلال، نبود ۴ هافبک اصلی ما بود. فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، امید نورافکن و فرشید باقری را از دست دادیم. در واقع کمر تیم ما شکست و دست علیرضا منصوریان بسته شد. او مجبور شد بازیکنانی به میدان بفرستد که در پست اصلی‌شان بازی نمی‌کردند. همچنین بازیکنان در گرمای وحشتناک امارات از شرایط ایده‌آل خارج شدند. زمانی که هم تیم اشتباه می‌کند، گل خوردن باعث از هم پاشیدن شیرازه تیم شده و در ادامه‌ گل‌های دیگری می‌خورد. باید ریشه‌یابی کنیم که چرا این اتفاق افتاده و از کجا ناشی می‌شود. من با منصوریان صحبت کردم و قرار شد یک جلسه دیگر برگزار کنیم تا ریشه‌یابی کنیم. نباید دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم یا به قول منصوریان چنین روزهایی را نبینیم.

وی ادامه داد: باید واقعیت فوتبال را ببینیم که بدون هافبک‌های‌مان به میدان رفتیم. متاسفانه همه بازیکنان اصلی‌مان در خط هافبک از دست داده بودیم، در چنین شرایطی کسب نتیجه سخت است. تیم خوبی درست کرده بودیم که برای اولین بار تجربه خوبی در این مسابقات کسب می‌کرد. آنها در میدان سختی وارد مسابقات شدند. شرایط در تهران متفاوت است، چرا که ما حمایت هوادار را داریم و نمی‌توانیم با شرایط خارج از خانه مقایسه کنیم. شاید اگر موقعیتی به دست می‌آوردیم و آن را تبدیل به گل می‌کردیم شرایط به کلی تغییر می‌کرد، ما باید از این نتیجه به دست آمده درس بگیریم، بهره‌وری داشته باشیم و نقاط ضعف‌مان را شناسایی کنیم. یک بخش این شکست به باشگاه، مدیریت و سرمربی برمی‌گردد. باید تدابیری اندیشیده شود که بخشی از صاحبان باشگاه بتوانند به ما کمک کنند. دریافتی بازیکن شماره 10 العین یعنی عمر عبدالرحمن معادل یک سال بودجه استقلال است. نباید احساسی نظر بدهیم، هوادار ناراحت است و اطلاعات دقیقی ندارد، اما واقعیت‌ها را باید بداند که چه اتفاقی افتاد که چنین نتیجه‌ای کسب شد، آنها هزینه‌های وحشتناکی کرده بودند و فوتبال حرفه‌ای هم همین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز