خبرگزاری کار ایران

انگیزه کاروان کشتی ساحلی کارگران برای کسب مدال طلای جهان

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۹۱۱

سرمربی تیم کشتی ساحلی اعزامی به مسابقات جهانی لتونی از انگیزه کشتی گیران برای کسب مدال طلا در این دوره سخن گفت.

به گزارش ایلنا، پنجمین دوره المپیاد ورزش کارگری از 23 تا 28 خرداد ماه به میزبانی کشور لتونی برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران با 227 ورزشکار در 18 رشته ورزشی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

عباس حاج کناری سرمربی تیم کشتی ساحلی کارگران در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: برای حضور پرقدرت در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم و کشتی گیران با برنامه تمرینی که در نظر گرفته‌ام تمرینات را پیگیری می‌کنند. کشتی گیران طبق برنامه از دو روز دیگر تمریناتشان را آغاز می‌کنند و با توجه به حضور نمایندگان از شهرهای مختلف اردوی متمرکزی را برپا نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: نمایندگان ما در این مسابقات در اوزان 70، 80، 90 و +90 کیلوگرم حضور دارند و تیمور رنج اولیا، مصطفی شیخ کلانتری، مرتضی افضلی و اصغر صفرپور اعضای تشکیل دهنده تیم ساحلی در این مسابقات هستند.

تیم کشتی ساحلی در دوره قبلی با هدایت عباس حاج کناری هم در چهار وزن حضور داشت و پس از برگزاری قرعه کشی سه نماینده کشورمان از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی انصراف دادند و تنها صادق امام‌قلی موفق به کسب مدال طلا در دوره قبلی شد.

سرمربی تیم کشتی ساحلی کارگران خاطرنشان کرد: سطح مسابقات در این دوره بالا است و ما قطعا برای قهرمانی پا به این مسابقات خواهیم گذاشت. نفرات اعزامی به این مسابقات جزو برترین‌ها در مسابقات کشوری هستند و هدف اول ما قهرمانی در این دوره است.

حاج کناری در پایان عنوان کرد: از حمایت‌های مسئولین و اسپانسر این تیم قدردانی می‌کنم. فدراسیون کارگری هزینه‌های ما را متقبل شده و همیشه نگاه ویژ‌ه‌ای به این رشته داشته است. از رئیس فدراسیون و آقای حمیدی نیز تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز