خبرگزاری کار ایران

برانکو: خوشحالم به چیزی که استحقاق داشتیم رسیدیم

پرسپولیس بهترین تیم ایران است و لایق اتفاقاتی بهتر

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۵۵۸

سرمربی پرسپولیس تیمش را مستحق صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا دانست.

به گزارش ایلنا،برانکو ایوانکوویچ پس از برد دلچسب و حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا در نشست خبری حاضر شد:

*به چیزی که استحقاقش را داشتیم دست یافتیم

اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم. زحمت زیادی برای دستیابی به این نتیجه کشیدند و ما یک جنگ بزرگ را با پیروزی و موفقیت به پایان رساندیم. هر دو تیم شرایط و فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشتند و ما نیز می توانستیم بهتر از فرصت ها سود ببریم اما با این حال جای خوشحالی است که تیم شایسته به مرحله بعدی رسید و به چیزی که استحقاق داشتیم دست یافتیم.یک بازی خوب را شاهد بودیم و باید از تمام کسانی که در این موفقیت سهیم بودند تشکر کنیم.

*می دانستیم کار آسانی پیش رو نداریم

 به هیچ عنوان تصور یک بازی آسان را نداشتیم، همانطور که در نشست روز گذشته گفتم، لخویا و پرسپولیس جزو برترین تیم های آسیا هستند. لخویا فوتبال زهرداری به نمایش می گذارد و ما می دانستیم کار آسانی پیش رو نداریم. اما به دنبال نتیجه در دوحه بودیم و خوشحالم به نتیجه رسیدیم اما اعتقادم این است که آنها تیمی خوب و فوق العاده هستند که در لیگ قطر نیز همواره مدعی اصلی بوده اند. با حضور العربی کار تیم ما در فاز تدافعی سخت تر شد و ما می دانستیم که در ادامه مسابقه کار سخت تری پیش رو داریم اما از ایمان و اعتقاد به شاگردانم برای رسیدن به موفقیت هیچ وقت ناامید نبودم.

*یشتر به دنبال پرس بودیم

کار تدافعی به هیچ عنوان آسان نیست و البته ما رو به یک دفاع صرف نیز نیاوردیم. ما بیشتر به دنبال پرس بودیم و به دنبال این بودیم که از میانه میدان مانع از شکل گیری حملات لخویا شویم. و در نهایت موقعی که صاحب توپ می شویم بهترین فرصت ها را شکل دهیم که دیدید اینطور نیز شد و موقعیت های مناسبی نیز ایجاد کردیم.

*بازی جلوی پرسپولیس آسان نیست

لخویا در این دیدار عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و این را باید بدانید که بازی جلوی پرسپولیس به هیچ عنوان آسان نیست. پرسپولیس تیم خطرناکی است و بهترین تیم ایران است. قهرمان ایران شده و همه امکانات و توان امروز بازیکنانم بازی کردند و طبیعی بود که لخویا کار آسانی برابر ما در پیش نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز