خبرگزاری کار ایران

فراخوان بزرگ لخویا علیه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۵۰۴

محمد بشیر یکی از مدیران باشگاه لخویا به روزنامه الوطن قطر گفت:هیچ تردیدی وجود ندارد که بازی با پرسپولیس مهم‌ترین بازی فصل برای لخویا است و برای برنده‌ شدن و راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، بشیر درباره پرسپولیس گفت:این تیم توانمندی بسیار زیادی دارد و با هدف بردن بازی خواهد کرد. نتیجه تساوی بدون گل در بازی رفت برای لخویا خوب بود اما بازی برگشت سخت است و باید برای رسیدن به پیروزی در بهترین فرم ممکن قرار داشته باشیم.

وی ادامه داد: جاه‌طلبی بسیاری نزد هر یک از بازیکنان تیم لخویا جهت کسب نتیجه پیروزی در بازی برابر پرسپولیس وجود دارد به ویژه با برگزاری این بازی در زمین خانگی نیاز است تا به نتیجه ایده‌آلی دست یابیم. ما در تمام طول فصل اخیر با نهایت توان بازی کردیم و امیدوار هستیم مسیر لیگ قهرمانان آسیا را نیز به خوبی طی کنیم.

بشیر با اشاره به نقش هواداران لخویا در بازی سرنوشت‌ساز امشب گفت:هواداران نقش مهمی در بازی خانگی لخویا دارند و هیچ تردیدی در این رابطه نیست. تمام هواداران فوتبال در قطر به اهمیت این بازی و حضور تنها نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا آگاه هستند. بنابراین لخویا منتظر حضور تمامی هواداران و حمایت آنها در ورزشگاه جاسم بن حمد است تا بتوانیم مقابل پرسپولیس پیروز شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز