خبرگزاری کار ایران

زوج برزیلی و یک گل اختلاف با رکورد برزیل

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۱۸۶

دو مدافع میانی برزیلی استقلال یک گل تا تجربه تیم ملی کشورشان در جام جهانی 2014 فاصله داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست سنگین استقلال مقابل العین با نتیجه 6-1 در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خیلی‌ها را یاد شکست 7-1 تیم ملی برزیل مقابل آلمان در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2014 انداخت.

تیم ملی برزیل در شرایطی که امتیاز میزبانی جام جهانی را در اختیار داشت و یکی از مدعیان جدی قهرمانی محسوب می‌شد در یک شب فراموش‌ نشدنی مقابل شاگردان یواخیم لو تحقیر شد و سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ جام‌های جهانی را تجربه کرد.

شکست سنگین استقلال مقابل العین در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم شاید سخت‌ترین شکست عمر فوتبالی هرکدام از بازیکنانی باشد که در ترکیب این تیم حضور داشتند.

نکته جالب توجه در این میان حضور دو مدافع میانی برزیلی در مرکز خط دفاعی آبی‌پوشان بود که شاید بازی دیشب خاطره تلخ شکست تیم ملی کشورشان را تا حدودی برایشان زنده کرد.

شاید اگر استقلال یک گل دیگر در بازی شب گذشته دریافت کرده بود تکرار این نتیجه کابوس رابسون و پادوانی را تکمیل می‌کرد ولی همین اختلاف یک گل که مانع از تکرار آن نتیجه شد هم می‌تواند به عنوان یک تجربه جدید خاطره تلخی برای این دو رقم زده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز