خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم جوانان تجربه جهانی نداشت/ پیگیر مشکلات استقلال خوزستان هستم

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۰۱۴

رییس فدراسیون فوتبال مشکلات استقلال خوزستان را قابل حل دانست و درباره تیم ملی جوانان نیز گفت: بازی‌های جام جهانی تجربه خوبی برای تیم ملی جوانان بود.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست تیم ملی جوانان در جام جهانی اظهار کرد: تیم ملی جوانان ایران بعد از 16 سال موفق به حضور در این رقابت‌ها شده بود و برای رسیدن به این عرصه 4 سال تلاش مدام کرده بود. آقای پیروانی به بهترین نحو تیم را برای بازی‌ها آماده کرد.

وی افزود: من در جلسه‌ای با آقای پیروانی و مسوولان کادر فنی در رابطه با مشکلات تیم ملی صحبت کرده‌ام اما این مسئله که گروهی دلواپس با ادبیات بسیار تند تمام تقصیرات را گردن سرمربی تیم می‌اندازند اصلا انصاف نیست. تیم جوانان ما تجربه جهانی نداشت اما با این وجود توانست گل به ثمر برساند و این مسئله کمی نیست اما همه هجمه ها به سوی مربی تیم است و مورد هجوم منتقدان قرار گرفته است.

تاج در رابطه با باشگاه استقلال خوزستان و مشکلات فراوان این باشگاه خاطر نشان کرد: استقلال خوزستان دچار مشکلات عدیده ساختاری شده و ما همه در تلاشیم تا این تیم را در لیگ حفظ کنیم. من شب گذشته جلسه ای با مدیر عامل و مسوولان این باشگاه داشتم و در رابطه با مشکلات این باشگاه تبادل نظر کردیم تا تصمیم جدی در این خصوص بگیریم. اگر شرکت ملی توانایی تیم داری را ندارد باید با انتقال و فروش این تیم موافقت کند.

وی در پایان تصریح کرد: استقلال خوزستان، نفت، پرسپولیس و بسیاری از تیم‌های لیگ برتری دچار مشکلات مالی و بدهی سنگین به بازیکنان و کادر فنی هستند که باید این مشکلات رفع شود تا تیم‌های خوش آتیه‌ای که توانایی شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را دارند خطر انحلال را پشت سر بگذارند تا بازیکنان با روحیه و انگیزه وارد زمین مسابقه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز