خبرگزاری کار ایران

شهرداری رشت مهم‌ترین مشتری سپیدرود

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۳۹

مسوولان تیم فوتبال سپیدرود رشت در تلاش هستند تا هم وضعیت مالکیت و هم وضعیت مالی این تیم را مشخص کنند.

به گزارش ایلنا، تاکنون خریداران زیادی برای سپیدرود به هیات فوتبال استان گیلان مراجعه کرده‌اند. مسوولان تیم سپیدرود که امسال به لیگ برتر صعود کرده، در تلاشند تا شروع لیگ برتر مالک این تیم را مشخص کنند که بتوانند این تیم را با ساز و کار باشگاه ورزشی ثبت کنند.

برای رسیدن به این هدف، مسوولان تیم سپیدرود روزهای پنج‌شنبه و جمعه با محمدعلی نجفی استاندار گیلان جلسه‌ای داشتند و استاندار قول پرداخت مبلغی به سپیدرود را داد تا ضمن پرداخت قسمتی از بدهی‌های پارسال، در بازار نقل و انتقالات فعالیت داشته باشند.

در فهرست مدنظر علی نظرمحمدی نام بازیکنان بزرگی مانند آندرانیک تیموریان وجود دارد ولی مسوولان سپیدرود تصمیم دارند تا مشخص نشدن مالک باشگاه و وضعیت مالی این تیم، به طور رسمی با بازیکنی قرارداد رسمی امضا نکنند.

تاکنون مشتریان زیادی به هیات فوتبال استان گیلان برای خرید تیم سپیدرود مراجعه کرده‌اند اما هیچکدام نهایی نشده. البته برنامه دوم مسوولان هیات فوتبال برای تعیین مالک سپیدرود، شهرداری رشت است تا درصورتی که خریدار واجدالشرایطی برای این تیم مشخص نشد، سپیدرود به شهرداری واگذار شود.

همچنین شایان مصلح که بحث پیوستنش به سرخابی‌های پایتخت هم وجود دارد و حتی با منصوریان صحبت کرده، اعلام کرد اولویت نخستش برای بازی در لیگ برتر، سپیدرود است. به همین دلیل مسوولان تیم فوتبال سپیدرود در تلاش هستند که با بهبود وضعیت مالی این تیم و پرداخت بدهی‌های سال‌های گذشته، شرایط تمدید قرارداد مصلح را فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز