خبرگزاری کار ایران

امیرحسین هم به سرنوشت غلامحسین دچار شد

آرزوهاى بر باد رفته به دست خانواده پیروانى

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۵۰۰

سرمربی تیم ملی جوانان با ناکامی این تیم به سرنوشت برادر خود در تیم امید دچار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم جوانان کشورمان با شکست مقابل پرتغال در جام جهانی جوانان در رتبه چهارم گروه خود قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

این در حالی بود که امید زیادی به صعود ایران از این مرحله می‌رفت و پس از پیروزی مقابل کاستاریکا از شانس‌های اصلی صعود از گروه بود ولی 2 شکست مقابل زامبیا و پرتغال، ایران را به رتبه چهارم در گروه چهار تیمی رساند.

جوانان کشورمان در هر دو دیدار مقابل زامبیا و پرتغال ابتدا از حریف پیش افتادند ولی نتوانستند از برتری خود استفاده کنند و در نهایت با شکست از زمین بازی خارج شدند.

این نتایج باعث شد انتقادات زیادی نسبت به عملکرد پیروانی در هدایت تیم جوانان صورت بگیرد و عده‌ای از کارشناسان عقیده دارند سرمربی تیم مقصر حذف ایران در مرحله گروهی است.

با این وجود این شکست اولین شکست خانواده پیروانی در عرصه فوتبال ملی نبود و پیش از این برادر بزرگ‌تر او، غلامحسین پیروانی هم در زمانی که هدایت تیم امید را بر عهده داشت در رقابت‌های آسیایی گوانگژو 2010 نتوانست انتظارات را برآورده کند.

در دوره‌ای که پیروانی هدایت تیم امید را بر عهده داشت بازیکنان خوبی از جمله احسان حاج صفی، مهدی رحمتی (سهمیه بزرگسال)، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، محسن مسلمان، پیام صادقیان، کریم انصاری فرد و... را در اختیار داشت که به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های امید چند دهه اخیر بود و به عنوان دوراه طلایی امید ایران از آن یاد می‌شد.

شاگردان پیروانی در آن دوره با شکست مقابل ژاپن در نیمه نهایی از رسیدن به فینال باز ماندند و در مرحله رده‌بندی هم با شکست مقابل کره‌جنوبی دستشان از مدال برنز کوتاه ماند.

پس از این رقابت‌ها پیروانی از سمت خود استعفا داد و هدایت این تیم بر عهده هومن افاضلی قرار گرفت.

با وجود کارنامه ضعیف امیرحسین و غلامحسین پیروانی در عرصه ملی می‌توان این خانواده را ناکام در عرصه ملی دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز