خبرگزاری کار ایران

دنیل داوری به فوتبال ایران بازمی‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۲۲

دنیل داوری سه سال بعد از حضور در جام جهانی، حالا تبدیل به دروازه‌بانی شده که هیچ باشگاهی ندارد؛ یک سقوط آزاد مطلق.

به گزارش ایلنا، دنیل که در دو فصل حضورش در آرمینیا بیله فلد در بوندس لیگای 2 تنها 9 بار برای این تیم در مسابقات رسمی به میدان رفت، حالا به وضعیتی رسیده که هیچ تیمی ندارد. با پایان مسابقات بوندس لیگای 2 و ماندن آرمینیا در این رقابت‌ها، گلر ایرانی این تیم یکی از نفراتی است که قراردادش تمام شده و معلوم نیست که فصل آینده از دروازه کدام تیم مراقبت خواهد کرد. چند ماه قبل شایعاتی درباره حضور داوری در تیم پدربورن منتشر شده بود.

تیمی در بوندس لیگای سه که قرار بود داوری به آنجا نقل مکان کند. با این همه مخالفت مدیران آرمینیا با این انتقال باعث شد که دنیل جایی نرود و حالا که قرارداد او و آرمینیا تمام شده، دنیل شانسی برای حضور در پدربورن ندارد. دلیل این قضیه را یک سایت آلمانی توضیح داده و نوشته: گلر ایرانی در شرایطی قرار بود به پدربورن برود که این تیم در بوندس لیگای سه بود اما با سقوط این تیم از دسته سوم لیگ آلمان، حالا داوری 29 ساله بدون تیم شده و سرنوشت آتی او مشخص نیست.

باید دید این ستاره سابق فوتبال آلمان که روزگاری به تیتر یک رسانه‌های این کشور تبدیل شده بود، در روزهای افول خود به ایران خواهد آمد یا همچنان برای ادامه حضور در فوتبال اروپا تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز