خبرگزاری کار ایران

رونالدو، متهم یا بی‌گناه؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۲۰

کریستیانو رونالدو متهم است که 15 میلیون یورو مالیاتش را نپرداخته است.

به گزارش ایلنا، این خبر باعث شگفتی بسیاری شده، از جمله خود او. روزنامه ال‌موندو نوشته که او و مشاورانش در سال 2014، حاضر نشدند بخش قابل توجهی از درآمد این ستاره را به اداره مالیات گزارش دهند اما خود رونالدو و مشاورانش این خبر را تکذیب می‌کنند.

همچنین خبر دیگری حاکی از آن بود که این بازیکن حساب‌هایی در جزایر ویرجین دارد تا به کمک آنها بتواند از پرداخت مالیات بگریزد. درباره اینکه بازیکنان درآمد خود را به چه صورت باید به اداره مالیات اعلام کنند تفاسیر مختلفی وجود دارد و گفته می‌شود به همین دلیل است که برخی اعتقاد دارند رونالدو فرار مالیاتی داشته و برخی هم نظر دیگری دارند. البته روزنامه مارکا نوشته که رونالدو، مبلغی بیش از حد قانونی را برای مالیات اعلام کرده است و به این ترتیب او مشکلی در زمینه مالیات ندارد اما با این حال ممکن است رونالدو با جریمه سنگینی روبه‌رو شود.

مقامات می‌گویند که محکومیت او می‌تواند از 15 ماه تا 5 سال زندان باشد، هرچند که برخی از کارشناسان بر این باورند که این صحبت‌ها تنها برای هشدار به دیگر بازیکنان زده می‌شود و هدف از آنها، این است که توجه فوتبالیست‌ها به مساله مالیات جلب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز