خبرگزاری کار ایران

پایان فصل پرفراز و نشیب پاریسی‌ها در جام حذفی فرانسه

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۲۸۵

پاری‌سن‌ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف آنژه می‌رود و می‌خواهد فصل ناکام خود را خوب تمام کند.

به گزارش ایلنا، این تیم نتوانست برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ فرانسه شود و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به موناکو در رده دوم قرار گرفت.

با وجود دومی در لیگ و کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان برای فصل آینده و پیروزی برابر موناکو در فینال جام اتحادیه و نیمه‌نهایی جام حذفی فرانسه، اونای امری نتوانسته مالکان قطری پرتوقع را راضی کند.

در نخستین فصل مربیگری این اسپانیایی، پیروزی به یادماندنی 4 بر صفر برابر بارسلونا به دست آمد هر چند کاتالان‌ها توانستند در بازی برگشت جبران کنند و به یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان بروند و این یعنی پاریسی‌ها برای نخستین بار بعد از چهار سال نتوانستند به جمع 8 تیم برتر اروپا صعود کنند.

کوین تراپ دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن با اشاره به رفتن بازیکنانی مثل زلاتان ابراهیموویچ و داوید لوییز به لیگ برتر گفت: تغییراتی در تابستان گذشته داشتیم و بعد از آن مشکلاتی در نیمه اول فصل به وجود آمد. فصل ما چندان بد نبود، 87 امتیاز گرفتیم با وجود فصل فوق‌العاده‌ای که موناکو داشت اما برای فصل آینده باید سوالاتی از خود بپرسیم. نیمه دوم فصل اما خوب شد و حالا می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم. اگر قهرمان لیگ شده بودیم فشار کمتر بود.

پاریس به دنبال رکورد دهمین قهرمانی خود و سومین عنوان پیاپی‌اش در جام حذفی است اما حریف پاری‌سن‌ژرمن در یکصدمین فینال این رقابت‌ها آنژه است، باشگاهی غربی که در لیگ دوازدهم شده. بودجه این باشگاه قابل مقایسه با رقیب نیست اما استفان مولن، مربی تیم بازیکنانش را به نظم و انسجام در زمین عادت داده. این مربی 49 ساله گفت: فوتبال زندگی من را پر کرده. ما باید برای تیم زندگی کنیم. می‌خواهم هر کس میل به کار برای تیم داشته باشد. از آدم‌های شجاع خوشم می‌آید اگر بااستعداد هم باشند، چه بهتر.

تنها حضور قبلی آنژه در فینال جام حذفی به 60 سال قبل بر می‌گردد که 6 بر 3 به تولوز باختند اما این تیم با پیروزی در این بازی می‌تواند به لیگ اروپا برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز